edbe Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 ik had jl. weekend even op Canal Digitaal site gekeken naar mijn factuur online en kwam erachter dat ze meer afschrijven dan de bedoeling is, ik heb 2 kaarten 1 CD hoofdkaart Familie en nog wat pakketen en mijn 2e CD kaart is met 1 euro p/m extra met de STB pakket, nu schrijven ze op mijn 2e CD kaart ook nog € 2.50 p/m af ivm Familie pakket, ten eerste ik heb me daarvoor nooit aangemeld en ten 2e ik krijg op mijn 2e CD kaart helemaal geen Familie pakket door. het zijn weer een stel prutsers hoor ZIE ONDER Huidige zenderpakket(ten) Op uw smartcard met smartcardnummer ----------116 staan op dit moment het volgende instappakket en eventuele aanvullende zenderpakketten geregistreerd: Familie-pakket Euro 2,50 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
patyv Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Daar heb je bericht van gehad en als je het niet wilde moest je reageren. Zie elders hier. Is een complete topic die zich hier mee bezig houdt. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
edbe Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2008 welke bericht ??? kijk wel even naar de topic 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Elwin Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Origineel bericht van: Edbe welke bericht ??? kijk wel even naar de topic Volgens mij gaat het om dit topic!
W3ird_N3rd Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Origineel bericht van: patyv Daar heb je bericht van gehad en als je het niet wilde moest je reageren. ..wat overigens hartstikke illegaal is, maarja, CDS weet dat niemand voor dat bedrag een rechtszaak aan gaat spannen en de meeste mensen het maar slikken of niet doorhebben. Helaas, CDS heeft je te pakken. Je kan ze nu vragen waar dat familiepakket blijft of een rechtszaak aanspannen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Eduard07 Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Je kan ze nu vragen waar dat familiepakket blijft of een rechtszaak aanspannen. Je zou ook eerst even rustig contact met hen kunnen opnemen. Wellicht is kan er ook nog sprake zijn van een echt misverstand. Toch? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Neptunus Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Je kan ze nu vragen waar dat familiepakket blijft of een rechtszaak aanspannen. Je zou ook eerst even rustig contact met hen kunnen opnemen. Wellicht is kan er ook nog sprake zijn van een echt misverstand. Toch? CDS kennende zit je er zomaar voor een jaar aan vast! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
edbe Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2008 @ elwin ja dat weet ik ook van die topic, maar een brief of zoiets nooit ontvangen... ik bewaar namelijk alle CD brieven wat ik krijg, vandaar 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Littlesat Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Nu begint pas de z€ik met dat zonder toestemming aanzetten van een groter pakket op een 2e of 3e kaart... Tja je had je moeten afmelden - maar zo zijn de regels niet in Nederland CDS(!) Met deze aktie (zoals al een korte tijd geleden op de fora gemeld werd) krijg je een heleboel ontevreden maar let wel vooral hierdoor overstappende klanten(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Apple740 Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Origineel bericht van: Littlesat Nu begint pas de z€ik met dat zonder toestemming aanzetten van een groter pakket op een 2e of 3e kaart... Tja je had je moeten afmelden - maar zo zijn de regels niet in Nederland CDS(!) Met deze aktie (zoals al een korte tijd geleden op de fora gemeld werd) krijg je een heleboel ontevreden maar let wel vooral hierdoor overstappende klanten(!) Het lijkt er bijna op dat CDS er op gokt dat ze er uiteindelijk meer aan over houden. Er zullen een paar mensen overstappen, maar er zijn hele volksstammen die het zullen slikken = flink meer omzet. Ze zijn in ieder geval compleet van de pot gerukt met deze actie. Bijna jammer dat ik geen 2e kaart heb waarop zo'n onrechtmatige verhoging heeft plaatsgevonden. Ik had graag naar het CDS gebouw gereden en de kaart bij de eerste de beste CDS employé in z'n achterste gestoken.
Gait33 Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Origineel bericht van: patyv Daar heb je bericht van gehad en als je het niet wilde moest je reageren. Zie elders hier. Is een complete topic die zich hier mee bezig houdt. ik heb hetzelfde gehad ook op de 3e kaart het familie pakket zonder dat ik er iets vanaf wist. Heb hier ook nooit een brief over gehad. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
edbe Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2008 kunnen sommige mensen niet lezen, velen van ons hebben NOOIT een brief gekregen/ontvangen... anders had ik me heus wel op gereageerd. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gerard 76 Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Zolang je geen schriftelijk ja hebt gegeven of een telefonische toezegging,is er niks aan de hand. Zij brengen je hogere kosten in rekening, jij storneert het gewoon,en maakt het juiste bedrag over. Zou vantevoren wel een belletje plegen om het terug te draaien. Doen ze dat niet,dan verreken je zelf het teveel betaalde bedrag middels een stornering,en doet een nieuwe overboeking waarmee je de balans weer op nul hebt gezet. Laat je niet bang maken door dreigingen of een deurwaarder. Je betaalt immers voor wat je krijgt,en voor wat je bent overeengekomen.
edje-ken Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 bellen zou ik niet doen gewoon via de site een email sturen is veel goedkoper ed Vu+ Solo2Dreambox 800s
druup Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Origineel bericht van: Edbe ik heb 2 kaarten 1 CD hoofdkaart Familie en nog wat pakketen en mijn 2e CD kaart is met 1 euro p/m extra met de STB pakket Op de site van CDS staat dat je met een Familiepakket op je hoofdkaart alleen een korting kan krijgen op het familiepakket op je 2e kaart en dus niet het settopbox pakket voor 1 euro, dit kan je alleen krijgen als je op je hoofdkaart het basispakket hebt zitten! Het enige wat niet klopt is dat de zenders van het familiepakket niet zichtbaar worden met je 2e kaart.klikkerdeklik VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen