Gast mitch1010 Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Heb ik ook gehad gewoon even bellen en alles word geregeld heb mijn geld terug gehad. En de kaarten worden weer als van ouds.
satmarc Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Origineel bericht van: mitch1010 Heb ik ook gehad gewoon even bellen en alles word geregeld heb mijn geld terug gehad. En de kaarten worden weer als van ouds. Dit is mij dus nog niet gelukt tot op heden. Eerst een aantal malen gebeld met Canal Digitaal, en telefonisch is er diverse malen toegezegd dat ze de situatie als vanouds gingen herstellen. Toen dit na herhaaldelijke pogingen niet gelukt is, heb ik ze een mail gestuurd. Het antwoord wat ik daar op kreeg slaat echt als een ... op een trommel. Ten eerste heb ik nooit een brief ontvangen in September, heeft het drie weken moeten duren voor ik uberhaupt een reactie mocht onvangen op mijn mail, en nu hebben ze dus eenzijdig een abonnement laten ingaan, volgens mij is dat wettelijk nog niet eens geldig.Geachte heer , In september hebben wij u schriftelijk geinformeerd over het feit dat wij uw abonnement voor u extra voordelig gingen aanpassen. Uiteraard begrijpen wij dat dit niet door iedereen gewenst is, waardoor wij ook u de mogelijkheid hebben gegeven om tot 15 oktober hiervoor bezwaar te maken. Wij hebben geen bezwaar ontvangen, waardoor deze wijziging automatisch actief is gezet. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op ........... Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Origineel bericht van: Edbe ik had jl. weekend even op Canal Digitaal site gekeken naar mijn factuur online en kwam erachter dat ze meer afschrijven dan de bedoeling is, ik heb 2 kaarten 1 CD hoofdkaart Familie en nog wat pakketen en mijn 2e CD kaart is met 1 euro p/m extra met de STB pakket, nu schrijven ze op mijn 2e CD kaart ook nog € 2.50 p/m af ivm Familie pakket, ten eerste ik heb me daarvoor nooit aangemeld en ten 2e ik krijg op mijn 2e CD kaart helemaal geen Familie pakket door. het zijn weer een stel prutsers hoor ZIE ONDER Huidige zenderpakket(ten) Op uw smartcard met smartcardnummer ----------116 staan op dit moment het volgende instappakket en eventuele aanvullende zenderpakketten geregistreerd: Familie-pakket Euro 2,50 aan de hand van je bericht ben ik eens gaan kijken op de site ik heb twee kaarten wat blijkt, ondanks verhuisbericht 2007, heb ik twee adressen + een en 't zelfde rekeningnummer en kan dus helemaal niet gebruik maken van de zogenaamde kortingsactie. rare jongens daar in hilversum. chiao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Gast aart44 Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch aan de hand van je bericht ben ik eens gaan kijken op de site ik heb twee kaarten wat blijkt, ondanks verhuisbericht 2007, heb ik twee adressen + een en 't zelfde rekeningnummer en kan dus helemaal niet gebruik maken van de zogenaamde kortingsactie. rare jongens daar in hilversum. chiao Daar is een oplossing voor op de site contactgegevens wijzigen alles op één adres zetten, daarna kun je met de tweede kaart gebruik maken van de kortingsaktie. Misschien even een week wachten tot de adreswijziging administratief verwerkt is.
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Citaat: Misschien even een week wachten tot de adreswijziging administratief verwerkt is ja helaas pindakaas een emailadres dus twee kaarten via de login / contactgegevens bewerken kan niet eens. maar we hebben geduld de verhuizing was immers van (2007) uh 2006 gaat de tijd vlug voorbij echter CDS niet. chiao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen