Ga naar inhoud


Is de HP 6720s gelijkwaardig aan HP 550 ?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Mijn vader heeft een gsm-abonnement afgesloten voor 2 jaar.

Hij zou daarbij een laptop HP 6720S krijgen. Echter de telefoon heeft ie allang binnen maar de laptop komt maar niet. Het bedrijf gebeld en daar werd gezegd dat de laptop gestolen is bij TNT. Mij inziens is dat hun probleem en niet die van mijn vader en hebben ze hem dan gewoon een nieuwe te sturen. Echter beweren ze dat we maar moeten wachten op het onderzoek van TNT. Toen bijna 3 weken geleden opnieuw gebeld en gevraagd hoe dat met dat onderzoek zit en wanneer mijn vader de laptop zou ontvangen. Nou binnen twee weken zou hij hem hebben. Uiteraard na bijna 3 weken nog steeds niets. Vandaag weer gebeld en werd mij verteld dat er een maand verstreken was en TNT dan de laptop moet vergoeden. Ik zou terug gebeld worden. Dat is niet gebeurd. Er werd mij ook verteld dat de laptop HP 6720S niet meer leverbaar was en dat mijn vader een HP 550 zou krijgen. Echter zover ik kan googlen is deze goedkoper en zit er geen bluetooth op.

Ook erg vreemd is dat het personeel hun achternaam nooit noemt maar slechts hun voornaam.

In hoeverre zijn jullie het met mij eens dat de HP550 minder waard is dan de HP6720S?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 550 heeft wel Bluetooth.

 

De 6720s is zwaarder leverbaar dan de 550. Veel hangt af van hoe ze hem beloofd hebben te leveren. Als ze de 6720s met core 2.0 hebben beloofd kunnen ze hun afspraken niet nakomen omdat de mainboard van de 550 geen 2.0 core ondersteunt.

 

Er zit niet veel verschil in maar de 550 is wel ietsjes minder omdat de maximaal leverbare versie lichter is dan de 6720s.

 

Even naar de site van HP en model nummers invoeren.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt, verwarrend wel al die verschillende uitvoeringen.

 

Morgen gaat in ieder geval de eerste aangetekende brief weg. Ze nemen je in de zeik waar je bij bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af in hoeverre zij hun afspraken nu niet nakomen... Zij hebben natuurlijk wel het excuus van een 3e partij maar mijn inziens hoeft jouw vader daar niet onder te leiden buiten dat het slechte service is.

 

En er is natuurlijk bij PC's wel zo iets als dagwaarde. Gisteren 1000 euro vandaag voor 800... Sinds dit al maanden loopt vraag ik mij af in hoeverre je zou kunnen aantonen dat zij iets van mindere waarde leveren dan conform contract?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die derde partij daar heb jij niks mee te maken.

Ze hadden hem zelf kunnen brengen dan was het goed gegaan,

maar ze hebben het brengen uitbesteed.

Dat is hun keuze geweest dus ook hun risico.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Referentiecode: 181300

 

Betreft: niet levering laptop

 

Amsterdam, 28 oktober 2008

Geachte heer/mevrouw,

 

Op 16 september is de heer H. Sodenkamp met ******** een overeenkomst aangegaan. Bij deze overeenkomst heeft ******** de verplichting om een HP laptop te leveren van het type HP6720. Ondanks vele beloftes is op 28 oktober de laptop nog steeds niet in zijn bezit.

 

Als excuus voor het niet leveren van de laptop bracht ******** aan dat deze ontvreemd is bij TNT. Echter staat de heer H. Sodenkamp hier geheel buiten en is dat een zaak tussen TNT en ********. Maar begrip hebbende voor de situatie is de heer H. Sodenkamp akkoord gegaan met een kleine vertraging van de levering. Echter gaan we nu richting november en wordt de vertraging onacceptabel.

 

Na telefonisch contact waarin ik mijn onvrede weergeef voor de late levering wordt mij gegarandeerd dat de heer H. Sodenkamp binnen twee weken de laptop heeft. Echter heeft de heer H. Sodenkamp na bijna drie weken nog steeds niets ontvangen.

Na opnieuw telefonisch contact wordt mij verteld dat ik teruggebeld wordt. Dat terugbellen gebeurd niet. Wederom heb ik gebeld en weer word ik aan het lijntje gehouden en weer een belofte om terug gebeld te worden en wederom gebeurd dat niet.

 

Aangezien er niet geleverd is binnen de levertermijn, stel ik u hierbij reeds in gebreke. Ik geef ******** tot uiterlijk 17 november de tijd om de HP6720 of beter te leveren, dus niet de minder kwalitatieve HP550 zoals mij werd verkondigd.

 

Na 17 november zal ik tot het uiterste gaan om het contract te ontbinden. Maar ik beloof na 17 november nog meer. U moet namelijk niet denken dat ik deze onbeschoftheid zomaar accepteer.

 

Alle gesprekken die ik gevoerd heb met ******* zijn door mij opgenomen. Ik zal een website bouwen die bij bepaalde zoekopdrachten van Google als een van de eerste naar boven komt. Daarop kan men dan de gesprekken die ik gevoerd heb met ******** beluisteren zodat men kan horen en lezen hoe ******** haar klanten aan het lijntje houdt met valse beloftes. Op elk gsm-forum zal ik de klantonvriendelijkheid luid en duidelijk verkondigen en een link naar de website plaatsen. Ook zal ik elke consumentensite en consumentenprogramma aanschrijven.

 

Ik zal kosten nog moeite sparen om op grote schaal uw doelgroep te informeren over de manier waarop Be******* met haar klanten omgaat.

 

Ik ga er vooralsnog vanuit dat u begrip heeft voor mijn boosheid en deze kwestie met spoed en fatsoen afhandelt.

 

Getekend

A. Sodenkamp (namens de heer H. Sodenkamp)

 

 

H. Sodenkamp, ************straat, ********KM Zaandam

PS deze brief zal ook aangetekend worden verzonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
bluffer maar ik ben benieuwd ...

 

Met dit soort dingen ben ik geen bluffer hoor Merde.

Ik kan niet tegen deze praktijken waar mensen gek worden gemaakt en niet weten hoe ze hun recht moeten halen.

Als ze niet leveren zal ik echt alles uit de kast halen om mensen te weerhouden dat ze daar spullen aanschaffen.

Ooit heeft een groothandel mij een oor aan genaaid. Ik had hun complete website gekopieerd met daarop alle feiten en de direkteur persoonlijk heeft zijn excuus gemaakt en alle kosten vergoed als ik maar aub de website offline wou halen. Ook kreeg ik zijn rechtstreekse nummer en het verzoek bij eventuele nieuwe klachten hem rechtstreeks te benaderen. Dat bedrijf had een 0900 nummer en dat was de enige manier om mijn klachten te uiten. Dat nummer kostte iets van 75 eurocent per minuut. Vervolgens werd na 30 minuten de verbinding verbroken. Daarna weer gebeld en toe werd er na 40 minuten nog niet opgenomen en heb ik zelf de hoorn maar op de haak gegooid. Nou bozer kan je me niet maken en dan gooi ik er desnoods nog een paar honderd tegen aan om ze kapot te maken. Ik haat dit soort oplichting.

 

Maar goed, ik neem aan dat als ze zeggen dat ze hem opsturen dat dat ook gebeurt en anders is het oorlog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...