Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een goede all in one printer die kan faxen, scannen, kopieeren en uiteraard printen.

Hij moet compatible zijn met xp en vista.

En wat ook belangrijk is dat de benodigde catridges betaalbaar zijn.

Graag wat adviezen

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

en misschien ook nog te plaatsen is in een netwerk?

heb zelf een canon mp800 daar zijn nu compatibele inkttankjes met chip voor beschikbaar, de originele zijn erg duur....

denk ook eens aan een laserprinter...

Geplaatst:

ja dat was ik inderdaad vergeten , hij moet ook in het netwerk kunnen.

Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Heb net de HP Officejet 6410 gekocht, zelfs wireless in netwerk. Kan alles wat jij wil, en drukt zelfs dubbelzijdig.

Krijg je ook nog eens 50 euro terug van HP.

Alleen stopcontact nodig, dus al zet je hem op zolder.

Werkt uit de kunst

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

En je wordt er slank van als je steeds naar zolder moet om een printje te pakken wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Het was maar een voorbeeld schat wink

Als je bijv 3 PC's heb staan, is het ondoenlijk om deze alle 3 naast de printer te zetten. Dit is ook maar een voorbeeld.

Zal me tips voortaan voor me houden.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

ik zet er niet voor niets een wink achter, dus niet zo zwaar opnemen hè confused

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Ik gebruik al weer en kleine 2 jaar een HP 7310.

Deze heeft alle funkties incl een netwerkaansluiting.

Dat laatste is idd erg handig bij gebruik van laptop via de draadloze router etc.

Maar voor het printen gebruik er toch nog een Brother 5700 (dacht ik) laserprinter er naast. Deze heeft ook een netwerkaansluiting en heeft als voorkeur dat de facturen er toch strakker uit komen dan uit de inktjetprinter van de HP.

Scheelt ook weer cartridges als je sommige handleidingen wilt uitprinten.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Geplaatst:

niet echt superveel maar dat komt ook doordat ik de printer iedere keer als ik wat wil printen vanaf mijn laptop, deze steeds met usb aan moet sluiten.

ik denk gemiddeld dan dat dat ongeveer 20 pagina's per week wordt

Geplaatst:

voor 20 pagina's is een laserprinter veel te duur

(ja een kwaliteit freak kan natuurlijk wel een behoefte hebben maar je onderdelen en verbruikmateriaal moet je niet vergeten bij het opmaken van de rekening)

heb je ook eens naar vergelijkende tests gekeken?

chiao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

Citaat:
voor 20 pagina's is een laserprinter veel te duur

Je hoort de laatste tijd allemaal griezelige dingen over toners van laserprinters e.d. klik maar eens op de link van ZDNet

Toner kankerverwekkend??!!

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

moet je ook maar eens het veiligheidsblad van HP opzoeken voor de bubble inkt soorten,

bij het lezen wordt je ook al ziek. sick

nooit likken aan de foto's of je inkt bevlekte vingers

en zeker niet in je ogen wrijven wink

chiao

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Geplaatst:

ozon lijkt me schadelijker alhoewel fabrikanten dit tegenspreken echter niet keihard zwart-op-wit willen leveren smile

kleuren a-i-o lasermachines zijn overkill voor pakumbeet 20 afdrukkies de week, dan zou ik toch naar een officejet van HP uitkijken.

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen