freaky Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik wilde eigenlijk niet meer dan 150 euro uitgeven. Of is dit budget te krap voor het geen ik wil? En waar te beginnen er is zoveel te krijgen dus probeer ik op deze manier wat meer inzicht te krijgen wat een goede keus is. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Satbakker Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Ik maak zelf gebruik van een HP Officejet 6310 All-In-One. Ik heb er erg veel plezier van, print uitstekend en faxed goed. Heeft ook een kleuren copier, scanner, kaart lezers. Je kunt hem ook in je netwerk zetten want hij heeft een eigen netwerk kaart, niet draadloos. Tis echt een erg complete printer voor niet al te veel geld. - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Satdorus Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Ik heb dezelfde Satbakker. Ben er heel erg tevreden over. Hij staat bij mij standaard uit. En als ik een print opdracht geef van welke pc dan ook loop ik er heen en zet hem aan en in notime is m'n afdruk klaar. Na de afdruk gaat ie weer uit. Scheelt weer stroom. Faxfunctie gebruik ik weinig.
Ome Merde Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 ik ken een kleurenlaser voor 149,- is alleen geen aio merDe deze ruimte is te huur
freaky Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 ik denk dat ik inderdaad ga voor een HP zeker nu ik dat lees. @merde zeker een gelaser printer Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Ome Merde Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Samsung verder geen ervaring mee .... merDe deze ruimte is te huur
Gast hummiesat Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Samsung heeft zo'n hele compacte, ze claimen de kleinste, AIO laser kleurenprinter. Kost zo'n 350 euro dacht ik. Dit is hem CLX-2160N Ervaring heb ik niet met deze printer.
Kowalski Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Origineel bericht van: freaky ik denk dat ik inderdaad ga voor een HP zeker nu ik dat lees. Een waarschuwing voor HP: Een relatie van mij had een HP Officejet Pro L7590 gekocht. Er zat software bij waarmee je alle functies zou moeten kunnen bedienen: printen, scannen, faxen, kopiëren. Die functies kun je alleen gebruiken indien op het LAN aangesloten. Om een lang verhaal kort te maken: de software op 3 PC's proberen te installeren: oude versie en nieuwe versie software werkte niet. Zelfs de printer omgeruild en HP support er naar laten kijken zonder resultaat. Alleen de basic printer driver werkt. In het verleden heb ik op diverse locaties ook rare problemen gehad met HP all in one software. De software van HP is blijkbaar zeer buggy. Voor mij reden om bij HP grote vraagtekens te zetten. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Gast ozzo Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Mijn ervaring is dat er niets gaat boven HP. Simpel en eenvoudig om het feit dat je met het vervangen van elke cartridge nieuwe printkoppen krijgt. Daarom gaan HP printers over het algemeen zo lang mee. Ik heb kennissen met Canon/Epson/Lexmark die aan nieuwe koppen konden. Ik heb ze geadviseerd gewoon een nieuwe printer te kopen. Met de daarbij geleverde inkt verrekend, waren ze gewoon goedkoper uit en hadden de nieuwe printer eigenlijk bijna voor nop....!
Satbakker Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 @Frank67, Hier werkt alles perfect vanaf de software die er bij de printer zat. Ik kan zelfs een fax direct vanuit mijn pc versturen zonder dat ik naar de printer hoef te lopen. De hele printer is perfect zonder problemen te bedienen vanaf de pc. Ik heb het dan wel over het model dat ik gebruik, de hp office jet 631o All-In-One. - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen