Ga naar inhoud


dvb-t antenne test


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: EdjeKroketje
Jammer dat ze de KPN antennes niet meegenomen hebben in de test wink dan had het er vast anders uitgezien laughlaughlaugh

De nieuwe, is die duidelijk beter? Mijn HQ ANT100 verslaat de Funke DSC200 namelijk wel..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik heb mijn mening achterwege gelaten.

Er zijn nu eenmaal mensen die met de consumentengids onder de arm in gaan lopen kopen.

 

Ik laat me ook niet door aanbevelingen beinvloeden die in zulke gidsen staan.

 

Wat ik wel interessant vind, is dat de in Nederland zo hoog geprezen Triax antennes uitermate slecht scoren.. :D :D

 

En Sjaak(k) dat je er wat voor moet betalen om het helemaal te lezen is toch logisch ? Als jij een uitgever bent van zo´n blad doe je het toch ook niet voor de kat z´n k*t ?

 

Ik vind het al een tegemoetkoming dat ze de resultaten op het www publiceren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
De nieuwe, is die duidelijk beter? Mijn HQ ANT100 verslaat de Funke DSC200 namelijk wel..

200? tegenwoordig wordt de 350 geleverd, compleet nieuw model
Foto is hier te zien.

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
De beste is de Technisat Digitenne TT1. En zoek nu ook eens de HQ ANT100 op waarvan ik al jaren roep dat het verreweg de beste binnenantenne is die ik ooit heb gehad..! I knew it all along.

Hij is de beste omdat hij UHF maar ook VHF goed ontvangt, maar daar hebben wij hier niets aan. Dit komt vast door de grote afmetingen. Overigens scoort hij slecht voor gevoelligheid voor GSM signalen. Wel vervelend voor een binnenantenne.
Have Fun laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout

En Sjaak(k) dat je er wat voor moet betalen om het helemaal te lezen is toch logisch ? Als jij een uitgever bent van zo´n blad doe je het toch ook niet voor de kat z´n k*t ?

Dat hoeft toch ook niet? Advertenties leveren ook geld op..

@EdjeKroketje, maar is de 350 ook een boel beter dan of is het niet zo'n groot verschil?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Tja ik heb die antenne van jou nooit in mijn handen gehad wink maar probeer het is uit zou ik zeggen laugh

Antenne kopen om het uit te proberen.. Hmmm tongue.gif

Maar ik bedoelde is hij zoveel beter dan de DSC200?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die geprobeerd te testen maar hij raakt zo snel overstuurd dat ik de standaard testen voor een gedeelte niet heb kunnen uitvoeren. Als je in een gebied woont waar zeer weinig signaal is dan doet die het misschien wel. Woon je in een gebied waar redelijk veldsterkte heerst en hoop je er zwakke stations mee te kunnen ontvangen dan gaat dat niet lukken.

Maar omdat de standaardtesten, die een funke antenne wel met goed gevolg afleggen, niet lukken ben ik maar gestopt.

Wel jammer want had positieve reacties gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...