Gast benschi Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Hallo Allemaal Ik heb een 50 inch TV van Samsung met een HD decoder van Samsung. Nu ben ik aan het rond kijken voor een home cinema set van Samsung met blu-ray player. Nu staat er een setje van rond de 1000,- euro maar dan zit je met 7 boxen. Is er ook een mogelijkheid voor een gewoon home cinema setje met HDMI te kopen van Samsung en daar een losse blu-ray player bij te kopen? scheelt ook nog eens de helft van de prijs als dat gaat. Mvg Hay
Tonskidutch Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 av receiver 720 + blue ray speler is goedkoper, maar heb je wel extra speakers nodig dus uiteindelijk misschien duurder dan die HT-BD2 maar waarom samsung dat ze mooi spul maken op specifieke producten is bekend maar een av receiver of home cinema setje kun je bij heel veel andere merken ook kopen en misschien nog wel betere. als ik jou was zou ik eens kijken naar de reviews van die cinema setjes en dan gaan vergelijken. goede receiver 350 euro goede dvd-cd speler 300 euro en dan kun je de rest van je budget aan speakers uitgeven (of je huidige speakers uitbreiden) chiao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast benschi Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Hoi Tonskidutch Ik wil graag Samsung omdat ik dan alles het zelfde merk heb. Als ik zo'n home cinema set met HDMI koop en in plaats van die dvd speler een blu-ray speler er neer zet kan dat ook? is die aan te sluiten op dat home cinema set? Mvg Hay
Peterbraaf Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Origineel bericht van: benschi Hoi Tonskidutch Ik wil graag Samsung omdat ik dan alles het zelfde merk heb. Als ik zo'n home cinema set met HDMI koop en in plaats van die dvd speler een blu-ray speler er neer zet kan dat ook? is die aan te sluiten op dat home cinema set? Mvg Hay Een home cinema set aanschaffen van Samsung heeft het grote voordeel dat deze kan werken via het Anynet+ systeem welke jouw flatscreen van Samsung als het goed is ook ondersteund. Citaat uit een willekeurige LCD-TV handleiding van Samsung; Anynet+ is een AV-netwerksysteem waarmee je dankzij een gebruiksvriendelijke AV-interface alle aangesloten apparaten kan bedienen via het Anynet+-menu wanneer Samsung Electronics AV-apparaten zijn aangesloten. Het Anynet+-systeem ondersteunt alleen AV-apparaten die ondersteuning bieden voor Anynet+.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen