WPW Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 De CAM met kaart mag erin blijven. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Checkin Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Origineel bericht van: WPW 7.01.04 (10-12)draaiend eindelijk zonder gezeik na de volgende stappen: save config 7700 (menu) reset recvr laad de firmware reset recvr restore config 7700 (menu) Opnemen, timer, alles draait weer wellicht dat deze stappen ook de hdpvr wat stabieler maakt. Perfect uitgelegt WPW, en inderdaad zeer eenvoudig de update uitgevoerd naar laatste versie. Vraagje tussen door, met welk proggie kan je de opgenomen beelden (usb-stick) op de Pc bekijken, met WinDvd werkt dat niet ? Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
WPW Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Effe zoeke hier, is al besproken, je mot de delen aan elkaar plakke. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Checkin Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Origineel bericht van: WPW Effe zoeke hier, is al besproken, je mot de delen aan elkaar plakke. Hier dus Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Pjotrb Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Origineel bericht van: WPW Opnemen, timer, alles draait weer wellicht dat deze stappen ook de hdpvr wat stabieler maakt. Misschien stabieler maar ik merk nauwelijks verschil. Bovendien ben ik gisteravond een opname kwijtgeraakt die ik wilde hernoemen. Hele directory leeg waar deze opname in stond. Had ik met de oude FW niet meegemaakt.... 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
WPW Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Mja geen 1 firmware is 100% en ook niet alle HD's werken lekker, het blijft behelpen, maar hier draait 70104 nog steeds goed. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Pjotrb Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Ja, maar bestanden kwijt raken is onacceptabel. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
WPW Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Origineel bericht van: Pjotrb Ja, maar bestanden kwijt raken is onacceptabel. Mee eens maar ik heb er ook geen oplossing voor. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen