kevbin 7 Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 hoi als ik een nieuwe voeding in de hummie zet moet ik ook alles opnieuw installeren of is dat niet nodig? mvg. kevbin
aphap Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 volgens mij niet, alles is immers in chips opgeslagen. Het is hetzelfde alsof je de netstekker eruit en erin hebt gestopt. Maar je merkt het zelf wel. VU+solo2
Alventali Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Nee niet nodig. Voeding er uit. Ff componentjes eruit solderen en de nieuwe er weer in. Voeding er weer in. Kosten tussen de € 7 a € 10 en wat soldeerwerk. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
JohnnyBee Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Oftewel, kastje open, vier vijsjes los, stekkertjes los, voeding eruit, nieuwe voeding voor 13,90 euro + verz.kosten der terug in, stekkertjes erop, vijsjes vast en kastje dicht. Klaar is Kees en anderen. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
satfrik Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 hoi JohnnyBee, waar kan ik zo een voeding kopen voor die prijs ???? Groetjes, Andre
JohnnyBee Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Zie PM. Johnny. P.S. wil jij ook een PM van mij, PM dan zelf even, dat houd deze topic netjes, anders wordt deze ellenlang. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
kevbin 7 Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2008 hoi wil ik ook graag weten stuur mij ook een pm. mvg. kevbin
None Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik zou ook graag weten waar ik zo'n voeding voor zo'n prijs kan kopen. graag een mailtje. Alvast bedankt.
Funfreak Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik ben ook benieuwd waar ik voor die prijs een hele nieuwe voeding kan kopen. Wil je mij het ook via pm laten weten?
jajekra Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Mijn Humax is ook dood voor die prijs wil ik wel een voeding verwisselen kijken of dat de doodsoorzaak is. Graag alsnog een pb tje met de geegevens waar te koop Groet Jaap
Gast hummiesat Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Mensen, is lezen nou echt zo moeilijk? Origineel bericht van: JohnnyBee Zie PM. Johnny. P.S. wil jij ook een PM van mij, PM dan zelf even, dat houd deze topic netjes, anders wordt deze ellenlang.
satfrik Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 ff dit nog een voorspoedig 2009 voor allemaal deze humax fanaten met hun voeding (de mijne werkt prima hoor) Groetjes hoor, Andre
JohnnyBee Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 Mooie liedjes duren meestal niet zo lang, de prijs is nu naar 24,90 geklommen, dus niks speciaals niet meer denk ik, voor die prijs zal je ze elders ook wel kunnen kopen. Topic closed voor mijn part. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen