stof Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik heb sinds kort een dreambox 7000 aangekocht en ben zinnens een 2dehands schotelantenne met motor van iemand over te nemen. Ik heb me laten vertellen dat deze dan eerst 'gereset' dient te worden. Is dit echt nodig wanneer ik deze wil installeren en kan iedere motor gereset worden? (De motor is niet meer geïnstalleerd) Dank u,
Marc put Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Ik ben een helper van Stof. De rotor betreft een Stab HH120. Ik vermoed dat de rotor niet meer op de “0” positie zal staan. Heeft de Dreambox 7000S de optie in zijn instellingen om de rotor naar de “0” positie te brengen? Ik zelf heb een DM 800 draaibare installatie en stel vast de optie “naar 0 positie” hier wel aanwezig is. Ik zou de rotor in principe bij mij thuis kunnen resetten maar riskeer ik dan niet mijn opstelling/instellingen om zeep te helpen. Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
rommelaar Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Bij mijn weten zit ook de 0 optie in het menu van de 7000. Stab werkt heel goed samen met de dreambox,dus dat zal geen probleem zijn. Beste is om hem meteen op de plaats te installeren waar hij moet komen en dan de nul positie in te stellen. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Marc put Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Idd, Go tot "0" position is aanwezig bij de Dreambox. Rotorinstellingen - bij modus ? Bedankt. Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen