matthew_be_wvl Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Op digitaaltvkijken.be staat dat de RTBF vanaf maart 2009 twee nieuwe zenders gaat toevoegen, namelijk Arte en TV5 Monde. Totaal geen bezwaar zo ik zeggen, maar hopelijk gaan ze ze op een nieuwe mux steken want nu is het soms al huilen met de pet op met 4 zenders en vooral op Euronews. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
W3ird_N3rd Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Hmm, ik ben benieuwd, dan zal het eens de moeite worden er een antenne op te richten die stabiel lock kan houden. Nieuwe mux moet haast wel. Anders zouden ze richting de 2 Mbps gaan per zender. "zelfs" KPN heeft in bouquet 2 (ook 15 Mbit) 5 zenders+radio en geen 6+radio. Dan zou het een aardige verzameling worden: La Une La Deux La Trois Euronews Arte TV5 Eén Ketnet/Canvas Eén+ Ketnet/Canvas+ Nederland 1 Nederland 2 Nederland 3 En nog wat regionalen. RTBF mag van mij ook verticaal uit gaan zenden op Waver, zou het voor mij makkelijker maken alles te combineren. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast Paullo Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Hierbij de link naar een forum, waar de vraag werd gesteld aan de RTBF, dewelke aangaf dat het gaat om verkeerde informatie. Dus geen arte of TV5. http://www.beltnt.com/viewtopic.php?id=560 Greets
matthew_be_wvl Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2008 En het is ondertussen ook van digitaaltvkijken verdwenen... Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
chukky2 Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Er komt wel heelwaarschijnlijk een betaal pakket nog bij van een 25 zenders
crepion Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 hello, ik was het RTB heeft me snel grantwoord.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen