Belsat Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Gisteravond zijn de Ned. zenders op mijn d-Box (Legale Irdeto 2) er plotseling mee opgehouden. Andere box en re-activeren helpt niet. Ben ik de enige?? Of kan zo'n kaartje plotseling kapot gaan?? Wanhopig, Henk Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 het is niet ondenkbaar dat zo'n chip stuk gaat maar eveneens dat de chipcard reader stuk gaat. de kaart zou je kunnen controleren in een andere receiver of bij een mede sathobbyist de receiver zou je kunnen controleren met een andere kaart (eventueel ook van een andere sathobbyist) de dbox kun je dacht ik ook per telnet benaderen en eens de emulator loggen (maar hoe precies zou je dat in het subforum moeten nakijken) allereerst zou ik eens de chip op kaart met een zacht gummetje reinigen en eens herplaatsen. chiao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
robot Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Had bij een kennis precies hetzelfde gisteravand. Belde ook in " paniek ' op. Er was signaal genoeg dus daar lag het niet aan. Toen maar even de kaart per internet weer geactiveerd bij CD en binnen 3 minuten weer beeld. Mischien heb je hetzelfe probleem. grtn ROBOT.
Belsat Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2008 Twee andere receivers geprobeerd, zonder resultaat. Nog maar weer eens proberen te activeren. Zolang ik maar kan uitsluiten dat CD is opgehouden met Irdeto :-) B.t.w., geeft CD eigenlijk vervanging voor Irdeto kaarten?? Henk Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
Belsat Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2008 Hij doet het weer!!!! Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen