Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteravond zijn de Ned. zenders op mijn d-Box (Legale Irdeto 2) er plotseling mee opgehouden. Andere box en re-activeren helpt niet.

Ben ik de enige?? Of kan zo'n kaartje plotseling kapot gaan??

Wanhopig, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

het is niet ondenkbaar dat zo'n chip stuk gaat

maar eveneens dat de chipcard reader stuk gaat.

de kaart zou je kunnen controleren

in een andere receiver of bij een mede sathobbyist

de receiver zou je kunnen controleren met een andere kaart

(eventueel ook van een andere sathobbyist)

de dbox kun je dacht ik ook per telnet benaderen en eens de emulator loggen (maar hoe precies zou je dat in het subforum moeten nakijken)

allereerst zou ik eens de chip op kaart met een zacht gummetje reinigen en eens herplaatsen.

chiao

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst:

Had bij een kennis precies hetzelfde gisteravand. Belde ook in " paniek ' op. Er was signaal genoeg dus daar lag het niet aan. Toen maar even de kaart per internet weer geactiveerd bij CD en binnen 3 minuten weer beeld. Mischien heb je hetzelfe probleem.

grtn ROBOT.

Geplaatst:

Twee andere receivers geprobeerd, zonder resultaat. Nog maar weer eens proberen te activeren.

Zolang ik maar kan uitsluiten dat CD is opgehouden met Irdeto :-)

B.t.w., geeft CD eigenlijk vervanging voor Irdeto kaarten??

Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

Hij doet het weer!!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen