Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Kijk jij dan ook mee.??? Ik heb een Irdeto kaart die vanuit Nederland in leven wordt gehouden. Maar om eerlijk te zijn, ik kijk er nooit naar.
Wielleke. Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Kijk jij dan ook mee.??? Ik heb een Irdeto kaart die vanuit Nederland in leven wordt gehouden. Maar om eerlijk te zijn, ik kijk er nooit naar. Je mist niet echt veel. gr .wiel. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer
Tonskidutch Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 er wordt wel sterk van het echte topic afgedwaald. ofschoon de wens om nationale tv te kunnen ontvangen met jullie opmerkingen wel wordt bevestigd. maar even terug in 2005 waren er acties die ervan uitgingen dat ORF ongecodeerd moest worden weergegeven, in Oostenrijk zelve nota bele. is de commerciële lobby toch weer sterker? chiao True North Rebekka Bakken
Neptunus Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Wij willen toch met zijn allen naar een Europa. Ehh stauffie..Eén Verenigd Europa..? Jullie hebben toch zelf tegen een verenigd Europa gestemd in Nederland? 61,6% heeft tegen en 38,4% heeft voor de EU Grondwet gestemd. Ik snap het even niet. Die grondwet mocht er niet komen en nu zit iedereen te huilen. nog even off topic: Er is tegengestemd omdat het verhaal niet goed verkocht werd, het stemvee is met hype van anti europa mee gaan lopen en kenden niet de inhoud van het voorstel. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
pukje Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Ook nog even offtopic Ik vind zowiese dat nederlanders nog polder gedachten hebben. Nederland is HET en de EU daar hebben we niets mee te maken
Gast sattaz Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 (Offtopic] Origineel bericht van: Neptunus nog even off topic: Er is tegengestemd omdat het verhaal niet goed verkocht werd, het stemvee is met hype van anti europa mee gaan lopen en kenden niet de inhoud van het voorstel. @Neptunus, Mensen die een andere mening als jou zijn toegedaan als stemvee bestempelen en als niet-kenners wegzetten vind ik wel heel ver gaan Hoevelen hebben het ruim 400 pagina's omvattende voorstel inzake de Europese Grondwet (helemaal) gelezen en kennen het dus? Als bijlage (het voorstel voor) de Europese Grondwet. [/Offtopic] Met vriendelijke groeten sattaz tracteug.pdf
Neptunus Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Origineel bericht van: sattaz (Offtopic] Origineel bericht van: Neptunus nog even off topic: Er is tegengestemd omdat het verhaal niet goed verkocht werd, het stemvee is met hype van anti europa mee gaan lopen en kenden niet de inhoud van het voorstel. @Neptunus, Mensen die een andere mening als jou zijn toegedaan als stemvee bestempelen en als niet-kenners wegzetten vind ik wel heel ver gaan Hoevelen hebben het ruim 400 pagina's omvattende voorstel inzake de Europese Grondwet (helemaal) gelezen en kennen het dus? Als bijlage (het voorstel voor) de Europese Grondwet. [/Offtopic] Met vriendelijke groeten sattaz Ik heb helemaal mijn persoonlijke mening niet verkondigd, ik heb alleen de zaak destijds goed gevolgd en constateer dat er een algehele negatieve stemming was. Pas tegen het eind van de campagne kwamen er meer feiten naar buiten die de zaak duidelijk maakte maar toen was de toon al gezet. Er is destijds met een hype meegestemd. Ik kan me nog interviews herinneren waarbij men op de vraag waarom men tegengestemd had geen enkel steekhoudend argument kon noemen, men was gewoon tegen Europa, basta! Vergelijk het een beetje met de stemming rond Talpa. Daar was niet tegenop te boksen en er waren velen die blij waren dat ze het loodje legden, ze hebben er RTL8 voor terug gekregen. Need I say more? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
joker1 Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Kreeg net een mail dat de omschakeling op 10-11-2008 gaat gebeuren. Gr:Toon Gr:Toon
Erik Slagter Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Wij willen toch met zijn allen naar een Europa. Ehh stauffie..Eén Verenigd Europa..? Jullie hebben toch zelf tegen een verenigd Europa gestemd in Nederland? 61,6% heeft tegen en 38,4% heeft voor de EU Grondwet gestemd. Ik snap het even niet. Die grondwet mocht er niet komen en nu zit iedereen te huilen. nog even off topic: Er is tegengestemd omdat het verhaal niet goed verkocht werd, het stemvee is met hype van anti europa mee gaan lopen en kenden niet de inhoud van het voorstel. Yep. Het feit dat hier iemand de nederlandse grondwet in één adem noemt met de europese grondwet (wat toch héél wat anders is) zegt al een boel. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
thierry Geplaatst: 6 november 2008 Geplaatst: 6 november 2008 reeds niet meer te ontvangen in het premiere pakket P*emie*e-Star Blue-Movie Kinowelt TV TCM Deutschland Goldstar TV RTL Passion RTL Crime AXN Deutschland E clips MTV Music MTV Entertainment Nick Premium Premiere Start Hit 24 Romance TV Playhouse Disney Deutschland Toon Disney Deutschland Boomerang Deutschland 123.tv Heimatkanal dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
VriezeNet® Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Uitschakeling Nagra 2 verschoven naar 10 november 2008 Bron: GMC News
Gerrit Vermeulen Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Origineel bericht van: Ambrina Wat ORF betreft ik meen gelezen te hebben, dat alleen de ORF Premiere kanalen (gewoon premiere maar dan voor de Oostenrijkers) de codering omgoooien, maar kan me vergissen. Dat hoop ik dan maar!!! Maar welke zenders behoren tot het ORF Premiere pakket dan??? Is dat het heimatkanal... Dreambox 7020 & 600
Tonskidutch Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 klopt niet er bestaat niet zoiets als ORF Premiere (ambrina toch ) wel Premiere Austria je kunt gewoon naar die websites zoeken om te zien welke pakketten ze aanbieden en dus analyseren welke zenders je na omschakeling niet meer studikoos kunt volgen. chiao True North Rebekka Bakken
ehvwheelboy Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 ik ben een federalist en pro europa en toch heb ik tegen gestemd en waarom . Aze verkwisten veel te veel tijd en geld om te kibbelen eigenbelang is toch groter dan algemeen belang. B de idiotrie om elke maand van straatsburg te verhuisen weer naar brussel omdat er een hoop idioten in frankrijk zitten die nog steeds zn zin willen hebben . C:parlements leden die tekenen en weg zijn . d: hoop zelf verrijking E; en we hebben er toch voor gestemd lol zie die bende van balkellende zolang hier in nl zelfs nog geen democratie kan zijn waarom dan wel in europa.
MacGuinness Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Origineel bericht van: ehvwheelboy ik ben een federalist en pro europa en toch heb ik tegen gestemd en waarom . Aze verkwisten veel te veel tijd en geld om te kibbelen eigenbelang is toch groter dan algemeen belang. B de idiotrie om elke maand van straatsburg te verhuisen weer naar brussel omdat er een hoop idioten in frankrijk zitten die nog steeds zn zin willen hebben . C:parlements leden die tekenen en weg zijn . d: hoop zelf verrijking E; en we hebben er toch voor gestemd lol zie die bende van balkellende zolang hier in nl zelfs nog geen democratie kan zijn waarom dan wel in europa. En wat heeft dat met de omschakeling van P*** te maken? Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Aanbevolen berichten