Spotvogel Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik heb 2 van die receivers, beiden starten pas na een kwartier. Ik loop me als een gek elco's te vervangen, maar het helpt niet?? 20 seconden de fhön er op en hij werkt. Iemand uit eigen ervaring een tip??
JohnnyBee Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Toch die ene juiste elco vervangen.... Kan je niet gerichter te werk gaan met de fhon? Waar richt je die fhon op? Op de voeding toch? Ook nazien op losgekomen solderingen, en dit valt zeer slecht op, eventueel vergrootglas gebruiken !!! Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Spotvogel Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2008 Het zijn er 2! Zelfde klacht! En, ja, de föhn op de voeding, maar dar werkt nogal breed....
Spotvogel Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2008 Huh! Voor wie het interesseert: ALLE elco'vervangen, en nog steeds koud niet starten! Vervolgens balorig een extra 2200 mf aan het eind van het 5 volt lijntje, en gaan...... Nou moe.......
JohnnyBee Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Citaat: Vervolgens balorig een extra 2200 mf aan het eind van het 5 volt lijntje, en gaan...... Hoi Spotvogel, bedoel je hiermee dat je een extra elko hebt bijgeplaatst op de 5 volt lijn en dat de ontvangers nu prima opstarten? Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Spotvogel Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2008 Yep! Bij beide exemplaren.... Werkt!
JohnnyBee Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Toppie, meer moet dat niet zijn. Groetjes, Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen