Ga naar inhoud


Waarmee en hoe te beginnen met kathrein UFS 910


simbad

Aanbevolen berichten


Thanks voor de settingslijst Satmann!

Is PET de bron voor deze lijst, zodat ik up to date kan blijven?

Via Dreamset de lijst kunnen binnenladen. In OpenDBedit3 wil de IP connectie niet werken (http port?, ftp port?)

Nu moet ik nog even uitvinden hoe ik de addonmanager en EMU aan het werk krijg. De ping test werkt, maar de addonmanager geeft aan dat het geen server vinden kan (het blijft v37).

Al doende leert men.

 

Totdat mijn canal digitaal kaart werkt (volgende versie?) is E2 vooral voor spelen en niet zozeer kijken.

Kathi 910

Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E)

Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD

WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV)

Humax 5400 (buiten gebruik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ´m binnen ,wat een schitterend mooi beeld zeg ,toen ik m binnen kreeg wilde die niet opstarten stond alleen maat kathrein ufs910 op het scherm,maar na een paar keer aan en uit startte die weer wel op gisteren op standby gezet en vanmorgen is tie uitzichzelf ?? opgestart tot weer in de display kathrein ufs910 ,met de KCC serielle Bootloader Konfigration weer in leven ,kijken wat ie morgen doet.

Zou ik ´m om moeten ruilen ??

 

Heb BA en AAF 2.0e op USB stick ,maar dat diseqc dat werkt zo natuurlijk niet als je de sattelieten in wil stellen ,Hoe ??? heel raar allemaal niet wat ik gewend ben met de Humax 5400 ,wie heeft een howto in het engels of nl om alle sattelieten in de Kathrein te krijgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al wat wijzer over het niet doorstarten, wanneer ik de seriele kabel uit mijn laptop laat start hij niet meer door ,zou gouw ik m in de laptop steek start hij wel door .

Mischien iets verkeert ingesteld ???.

 

Beetje raar dat hij alleen maar doorstart als tie gekoppelt staat op de laptop.

 

help

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zilvermeeuw
Gefeliciteerd!!!! Je hebt hem!

's morgens wil hij de EPG data lezen. Daarom gaat hij 's morgens aan.

Haal die seriële kabel eens uit Kathie, en kijk, of hij dan opstart.


Hey bedankt , ik dacht dat ik m weer terug moest sturen ,nu ik die kabel bij de Kathie weggehaald heb doet iet wel .
Schiet mij maar af hoe dat kan ,maar nogmaals bedankt werd er bijna sagerijn van .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu al een paar dagen aan het kijken met de kathrein ,en wat meer info aan het verzamelen en lezen hier op het forum over enigma ,maar wat zijn hiervan de voordelen en wat kan je er meer mee dan aaf 2.0e ,voordat ik deze probeer deze te installeren schijnt nogal moeilijk te zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...