Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog een vraag over de pace 500 wie helpt me .<BR>Nu ik net weet hoe ik seca aan kan.<BR>Een andere vraag ik heb een goldprog.<BR>Hoe maak ik nu een kaart geschikt voor irdeto.<BR>Wat ik van het net geplukt heb werkt niet op de pace 500. Duck irdeto ik mis de pic.hex<BR>Is de volgorde het zelfde als van seca of doe ik iets niet goed er moet toch wel iets beweging in te krijgen zijn

Geplaatst:

De prog. volgorde is hetzelfde als bij seca en als je de nieuwste file's ophaalt bij duck dan zit daar echt de hex voor de pic bij , heet alleen dan irdeto.hex<BR>suc6

Geplaatst:

Volgens mij is de hex voor de PIC en de BIN voor de eeprom. Die moet je eerst even omzetten met vb. binhex.exe<P>Dacht ik..<P>Nitwit

Geplaatst:

wat nitwit zei dat klopt, de bin is voor de eeprom, moet je dan wel effe omzetten naar hex, en de hex file die erbij zit is voor de pic.<BR>Als je geen werkende files hebt dan moet je me maar effe een reply geven want ik heb wel de werkende files voor je.<BR>(ik heb zelf ook een pace500 liggen)<BR>Groeten Rob1981 smile.gif" border="0

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Geplaatst:

Kijk daarben ik erg goed mee geholpen tof zeg.<BR>Maar van rob 1981 wil ik nog wel iets meer info.<BR>Maar ik ben wel erg warm nu denk ik Thanks.

Geplaatst:

Reptor, wat voor info wil je nog precies weten dan!<BR>Ik wil je die files wel effe sturen, maar dan moet je mij effe een reply geven met je email adress, dan geef ik je de werkende files.<BR>Het proggen gaat hetzelfde als seca, gewoon eerst eeprom en dan de PIC.<BR>Groeten Rob

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.