Gast Geplaatst: 19 april 2001 Geplaatst: 19 april 2001 Nog een vraag over de pace 500 wie helpt me .<BR>Nu ik net weet hoe ik seca aan kan.<BR>Een andere vraag ik heb een goldprog.<BR>Hoe maak ik nu een kaart geschikt voor irdeto.<BR>Wat ik van het net geplukt heb werkt niet op de pace 500. Duck irdeto ik mis de pic.hex<BR>Is de volgorde het zelfde als van seca of doe ik iets niet goed er moet toch wel iets beweging in te krijgen zijn
Gast Geplaatst: 19 april 2001 Geplaatst: 19 april 2001 De prog. volgorde is hetzelfde als bij seca en als je de nieuwste file's ophaalt bij duck dan zit daar echt de hex voor de pic bij , heet alleen dan irdeto.hex<BR>suc6
Gast Geplaatst: 19 april 2001 Geplaatst: 19 april 2001 Volgens mij is de hex voor de PIC en de BIN voor de eeprom. Die moet je eerst even omzetten met vb. binhex.exe<P>Dacht ik..<P>Nitwit
rob1981 Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 wat nitwit zei dat klopt, de bin is voor de eeprom, moet je dan wel effe omzetten naar hex, en de hex file die erbij zit is voor de pic.<BR>Als je geen werkende files hebt dan moet je me maar effe een reply geven want ik heb wel de werkende files voor je.<BR>(ik heb zelf ook een pace500 liggen)<BR>Groeten Rob1981 Dreambox PVR600 {gemini 4}
alfadude Geplaatst: 22 april 2001 Geplaatst: 22 april 2001 Ik heb vanwege de vele vragen om files voor een pace zelf ff een site in elkaar geboxt met de files die bij mij werken..<BR>Als je intresse hebt <A HREF="http://www.crosswinds.net/~pace501/" TARGET=_blank>http://www.crosswinds.net/~pace501/</A> Quo signo nata es?
Gast Geplaatst: 23 april 2001 Geplaatst: 23 april 2001 Kijk daarben ik erg goed mee geholpen tof zeg.<BR>Maar van rob 1981 wil ik nog wel iets meer info.<BR>Maar ik ben wel erg warm nu denk ik Thanks.
rob1981 Geplaatst: 23 april 2001 Geplaatst: 23 april 2001 Reptor, wat voor info wil je nog precies weten dan!<BR>Ik wil je die files wel effe sturen, maar dan moet je mij effe een reply geven met je email adress, dan geef ik je de werkende files.<BR>Het proggen gaat hetzelfde als seca, gewoon eerst eeprom en dan de PIC.<BR>Groeten Rob Dreambox PVR600 {gemini 4}
Aanbevolen berichten