Ga naar inhoud

Heeft het nog zin... Klagen over wéér een prijsverhoging?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens mij is het inmiddels zinloos, maar ik wil hier toch even posten dat ik totaal de schijt krijg van de prijs politiek van CD, met ieder jaar wéér 10 euro op het STB pakket.

Ze zouden zich eens moeten realiseren dat iedereen breedband heeft, meestal met telefonie, en dat een totaal pakket inclusief TV inmiddels aardig aantrekkelijk wordt. Mij jagen ze nu of binnenkort in ieder geval weg. Of het nu veel is of niet, ik ben die jaarlijkse 10 euro verhoging meer dan zat.

En waar blijft de tegenprestatie? Wat krijg ik voor die prijsverhoging van wel 400 of 500 % in die paar jaar dat ik bij hen zit?

Ik ga toch echt kijken naar breedband met tel en tv. Gebruik ik de sat installatie alleen nog voor de FTA zenders, die toch al vele malen interessanter zijn dat dat hele NL pakket bij elkaar.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Ik wens je succes met je zoektocht.

Ik ben nog geen aanbieder tegengekomen niet goedkoper is...

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

Meld je nog even wie de goedkoopste aanbieder is?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Het is al jaren zo dat het STB met 10 Euro per maand omhoog gaat en dat is al jaren geleden aangekondigd.... Vroeger was dat 15 Gulden per maand. Denk je dat CDS hiervan transponders kan betalen???? En zeker nu dat voor de commercielen satelliet voor de kabel niet meer de eerste distributie bron is???

Die 83 cent per maand daar lig ik niet echt wakker van...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen