Ga naar inhoud


Komt er nog een nieuwe CCcam? (Discovery HD)


stefke

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Iemand hier nog gehoord of er nog een nieuwe CCcam in aantocht is? Op het web vindt je her en der links naar CCcam 3.0.0 SOON maar daar blijft het dan ook bij.

 

Er zijn toch wat problemen met de huidige versie, discovery HD, Premiere kaart,...

 

Hopelijkt komt hij gauw.

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: dolphs
Discovery HD werkt hier prima icm CCcam209 ( op DM800 althans ), op Ziggo. Ik vermoed dat wbt en het uitblijven van CCcam hier nog wel eens een voorzet gegeven kan zijn, het is niet fris althans in mijn ogen

Heb je ook een handleiding bij deze omschrijving. confused

Het werkt dus niet met CCcam in een DM800.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad al lang geleden dat CCcam met een upgrade kwam.... als 2.0.9 niet de laatste CCcam is geweest??? Het begint al op gbox te lijken, waarvan feitelijk de laatste versie al van juni 2006 stamt...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: FeReNGi
LOL

Laatste versie van gbox is van oktober 2008.
Gbox is niet open zoals CCcam.

Mgcam en mbox zijn ook alternatieven die perfect werken !


Laat ik daar nu net geen boodschap aan hebben. Ik gebruik CCcam en die andere emu's... been there done that...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Zover ik weet is de laatste officiele gbox is van 2006 (dus al meer als 2 jaar oud)

De rest is allemaal homebrew zover ik weet.


ja dan zit je op de verkeerde forums om de laatste gbox te hebben :-) Zie bijlage voor de geïntersseerden....

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...