Ga naar inhoud


Komt er nog een nieuwe CCcam? (Discovery HD)


stefke

Aanbevolen berichten

Ik zou ook afwachten, nieuwe kaarten voor prem meer risicos, om een kaart stuk te maken, ik wacht wel af als alles zover is, en alles goed getest is, en de makers ervan de security protocols een beetje in acht nemen, want nu is echt een peece of cake om mee te kunnen zien :-)

 

 

Sorry ronnie

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
De laatste versie gbox is inderdaad van Juni 2006. De rest zijn allemaal patches.... Wie weet moeten we CCcam nu ook gaan patchen want het is nu wel heel lang geleden dat er een upgrade kwam.


Patchen voor ne DM8000 daar hij als DM800 herkend wordt en maar één kaartlezer kan gebruiken daardoor.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.0.10

-improved system selection (based on distance). Note that prios from prio file overrule this and might give worse results

-fixed aborting lengthy request when switching channels

-fixed low audio pid detection

 

Mss is dat laatste wel de oplossing voor disc HD; Zit op men werk nu kan niet testen

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt de link doet het prima.

Heb em ff snel op mn server gezet en daar draait ie op het eerste ook goed op, maar het belangrijkste is voor mij of we straks discovery met geluid hebben

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...