The Iron Maiden Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Hallo, Ik zit met het volgende probleem (uitdaging). Twee weken geleden hebben we met onze scouting vereniging een toren gebouwd en dit was te volgen via een webcam. Er stonden 24 uur per dag 2 webcams op de toren gericht en iedere 15 sec. werd een een screenshot gemaakt die via internet te bekijken waren. Deze screenshots zijn allemaal op een server opgeslagen. Nu willen we van deze screenshots een filmpje maken, dus van 25 screenshots 1 sec. film maken. Wie kent er een programma waar dit makkelijk mee kan? Het liefst geen moeilijk/duur (abobe) programma, maar een eenvoudig freeware/shareware programma is prima. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
WPW Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Movie maker? standaard bij XP. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
D.Quijote Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 1 sec. is wel heel kort Animation shop van Paintshop pro kan je ook heel veel mee. Ik wil het ook wel proberen maar dan moet je me even de screen shots sturen. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
The Iron Maiden Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2008 Nee, ik wil van 25 screenshots 1 sec. film maken. Als ik het goed heb zitten er 25 frames in 1 sec video. Ik wil dus voor ieder frame 1 screenshot gebruiken. Ik heb zo'n 40.000 screenshots, dus dat is nogal wat data. Met Windows movie maker kan ik max 8 screenshots converteren naar 1 sec video (0,125 sec/foto) mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
jws Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Ulead videostudio. Is geloof ik ook als trial te downloaden. Was vroeger drag en drop. (heb het al lang niet meer gebruikt) dus makkelijker kan bijna niet.
D.Quijote Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 @ The Iron Maiden, Je hebt een PM. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
chrisch Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Het programmaatje JPGVideo doet volgens mij precies wat je wilt. Zie o.a. de freewaresite http://www.snapfiles.com/get/jpgvideo.html mvg, Chris Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen