Gast Bijoux Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Hallo Heb Loewe video OC 8106 en na een 5 tal sec valt hij uit op zwart scherm terug post kiezen beeld nadien terug weg Bijoux
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Misschien vind je --hier-- het antwoord. Als je een wat betere foutbeschrijving geeft komen er ook meer reakties.
Gast Bijoux Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Hallo Zender nemen via video en zender wegvallen na 5 tal sec verzetten van post terug beeld video neemt wel op van die post maar zie rechtstreeks geen beeld valt uit bijoux
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Hey Bijoux...je kan best goed nederlands dus doe niet zo stom. Ik zie je postings in vloeiend NL op andere boards, dus waarom doe je dat..?
Gast Bijoux Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 hallo Ik ben Belg hoor en vraag gewoon of er iemand mij kan helpen
tfh Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Origineel bericht van: Bijoux Hallo Heb Loewe video OC 8106 en na een 5 tal sec valt hij uit op zwart scherm terug post kiezen beeld nadien terug weg Bijoux Even een vertaling van een reserve Belg (lees: Brabander) Ik heb een Loewe Video OC8106. Na een 5-tal seconden valt hij uit (zwart scherm). Als je een nieuwe zender (post) kiest is het beeld weer terug en na 5 seconden weer weg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen