Satfreaked Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik heb vista geinstalleerd op een ASUS laptop en nu draait ie perfect, alleen me toetsenboard is ontregeld. Als ik bv op de o druk geeft ie 6 en zo zitten er meer tussen die anders laten zien dat hoort te zijn. Ik heb alles bekeken en ook op het net en kan zo gauw niet vinden waar het aanligt. Heb ook al een x opnieuw geinstalleerd maar mocht niet baten. Satfreaked.
Gast ozzo Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Had hier van de week hetzelfde na installatie van Vista op een Notebook van een kennis. Bleek de SCOLL-LOCK aan te staan....... Ik was ook al bezig om "keyboard drivers" te gaan zoeken etc. Is dus niet nodig. Scroll Lock uit en dan doet ie weer de gewone letters...
ehm44 Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Zal de NUM-LOCK zijn geweest.... Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w
Sjattuh Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 ook even kijken of je geen rare landinstellingen hebt.. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Bij veel laptops wordt het numerieke gedeelte gesimuleerd in het normale toetsenbord. Je ziet de cijfers dan ook vaak in het blauw bij de normale letters staan. Dit (numlock) kun je meestal aan en uitzetten door een combinatie van een Fn toets en een numlock toets, meestal beiden in het blauw aangegeven. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Satfreaked Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: winwiz Bij veel laptops wordt het numerieke gedeelte gesimuleerd in het normale toetsenbord. Je ziet de cijfers dan ook vaak in het blauw bij de normale letters staan. Dit (numlock) kun je meestal aan en uitzetten door een combinatie van een Fn toets en een numlock toets, meestal beiden in het blauw aangegeven. Dit was de oplossing !!!!!!!!.. Moet je maar net op komen. Bedankt voor het meedenken Satfreaked.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen