Ga naar inhoud


philips dsx6073 wil niet


Gast

Aanbevolen berichten

Heb net een nieuwe philips dsx 6073 en nu heeft de bijgeleverde smartcard er geen zin in. Dus ik heb het geprobeerd met een goldcard met veschillende keys voor de philps, maar hij heb er nog steeds weinig zin in.

Kan iemand me verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die smartcard die je erbij hebt gekregen doet niets omdat hij nog niet geactiveerd is!

Een simpel telefoontje naar C+ en hij werkt voor een paar dagen, in deze dagen moet je je antwoordblad opsturen.

Als het goed is doet hij het dan wel!!

 

Jaldert,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hem al geactiveerd, maar het duurde iets langer dan ik gedacht had(2,5 uur) maar de originele smartcard doet het nu. Nu moet ik die goldcard nog aan de praat krijgen zodat ik canal+ en al die onzin kan blijven ontvangen, ook als canal+ anders besluit. Nu nog effe opzoek naar de juiste files, want de normale files voor de philips doen niets. Bedankt voor de reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi uiffie.

 

Ook ik loop vaak tegen hetzelfde probleem als jij. Er zijn maar weinig file's te vinden die werken op de ongepatste 6073. Ik moet er vaak een stuk of 8 proberen voor ik een werkende tegenkom. En dat ongeveer elke maand. Ik heb nog niets gevonden waar ik direct de juiste heb. Lees op de diverse site's in ieder geval waar ze op getest zijn. Soms staat onze toverdoos erbij en dan werkt het wel. Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

he jan,

 

Ik heb ook nog een echostar in gebruik en daar had ik minder problemen mee, maare die werkte via irdeto dus volgens mij levert dat minder kanalen op. Ik zit er ook aan te denken om mijn philips te patchen, zou dat ook schelen? Misschien dat er dan meer codes op die philips werken. Heb jij trouwens al de juiste codes voor juni, of ook nog steeds niet gevonden.

mzzl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...