Gast Geplaatst: 11 juni 2002 Geplaatst: 11 juni 2002 Ik heb een vriend hier in spanje en die heeft een philips DST 5816 / 33E en nu vraagt hij mij of ik hem kan helpen om zijn reciever te patchen, dat hij nagra kan ontvangen en het menu in het spaans kan krijgen. Ik hoop dat iemand weet of dit allemaal mogelijk is en waar ik die soft zou kunnen vinden Alvast bedankt Hagar
Gast Geplaatst: 11 juni 2002 Geplaatst: 11 juni 2002 Als je op de site van M_Z kijkt, dan kan je precies lezen hoe dit moet. Ook staat hier firmware met Allcam op.
Gast Geplaatst: 11 juni 2002 Geplaatst: 11 juni 2002 als je dan toch op die site bent kijk dan ook bij de links en dan vooral bij servihard hier kan je spaanse firmware krijgen
Gast Geplaatst: 12 juni 2002 Geplaatst: 12 juni 2002 @philihacker zou je die link verwijzing via een pm naar me kunnen sturen, als ik M_Z aanklik krijg ik een mooie www.xxxxx en daar staat natuurlijk niks ik denk dat een van de moderatoren die verwijzing gewijzigd heeft. En bedankt voor de snelle reactie.
Gast Geplaatst: 13 juni 2002 Geplaatst: 13 juni 2002 De pm´s die naar mij gestuurd zijn kan ik niet lazen doordat de forum in opzet verandert is. Zou je mij die pm opnieuw kunnen sturen aub. Een beetje lastig maar denk dat na de omschakeling de kleine probleempjes wel opgelost zijn. Saludos
Aanbevolen berichten