Ga naar inhoud

Kan met arnion 6410/Extreme kanalen niet zoeken

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn moeder heeft een Arnion 6410 software omgepatcht destijds naar een Extreme Hornet echter nu met de nieuwe satteliet kan zij diverse kanalen op de nieuwe sat niet zien.

Als ik de freq invoer tijdens krijg ik wel bijna max signaal en als ik vervolgens op OK druk krijg ik de melding "FOUT" ook als ik via de zoektransponder automatisch laat zoeken komen ze niet tevoorschijn.

Ik heb zelf op mijn humax wel alle kanalen.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

Zal je dit voor mij aub nog een keer willen proberen uit te leggen? Hoe ik ook mijn best doe, ik snap niet, wat er nou precies in je bericht staat.

Wil je een passend antwoord, neem ook de tijd om een duidelijke vraag neer te zetten.

Als Hornet bezitter wil ik je best helpen, snap je?

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Geplaatst:

idd heel wat onduidelijkheden in mijn bericht nu ik het zo lees, was ziek tijdens het schrijven dus niet 100% helder. Daardoor zal het wel zo onduidelijk zijn.

Ik gebruik de oude bericht nu aangepast als vraag;

-------------------------------------------------

Mijn moeder heeft een Arnion 6410 softwarematig omgepatcht destijds naar een Extreme Hornet, werkte altijd perfect, echter nu met de nieuwe 42°E Turksat 3A satteliet en de switch van de transponders kan zij diverse kanalen op de nieuwe sat niet zien.

Als ik bepaalde nieuwe frequenties handmatig invoer, waaronder de nieuwe freq voor ATV/SHOW/FOX Turk, krijg ik wel bijna max signaal te zien onderin bij de signaalmeters, als ik vervolgens op OK druk krijg ik de melding "FOUT" ook als ik via de zoektransponder automatisch laat zoeken komen deze kanalen niet tevoorschijn.

Ik heb zelf op mijn humax wel alle kanalen op de nieuwe Turksat 3a.

Geplaatst:

Volgens mij moet je het zoeken dat er teveel transponders in staan.

Probeer eens om een stuk of tien transponders die niet meer in gebruik zijn te verwijderen daarna even om te proberen een paar nieuwe er in en nog een keer proberen.

Hoeveel transponders er precies in kunnen weet ik niet zo precies wel dat hij beperkt is ook kun je maximaal 5000 kanalen opslaan dus radio en tv samen. laugh

Geplaatst:

De reset zal ik eens proberen, wel raar dat die specifiek deze kanalen op de nieuwe sat niet kan vinden, nieuwe kanalen op de oude sat toevoegen is geen probleem, ik heb alle kanalen buiten die van de Turksat verwijderd, kijkt zij toch nooit naar, moet je dan afzonderlijk transponders wegdoen?

Geplaatst:

had iets gelijkaardigs met humax ,na verwijderen van transponder

en opnieuw inscannen waren de nieuwe zenders erbij

groetjes

Geplaatst:

Ik kon met de arnion / extreme geen transpnders verwijderen rechtsreeks via de receiver, maaar kon ze wel wijzigen, dus oude niet gebruikte transponders gepakt en die gewijzigd en nu kon het wel.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen