Gast wanderer Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Heb 2 dvd video filmbestanden die samen 1 film vormen (deel 1 en 2) als .iso bestand gedownload. Samen zijn ze 7GB groot, nu wil ik deze 2 .iso bestanden op 1 DL DVD branden, met een simpel menu om te kiezen dvd 1 of 2. Heb al gezocht hier op het forum maar kan niets toepasselijks vinden. Iemand een suggestie of hiervoor een (liefst eenvoudig) progje voor bestaat?
alejandro Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 copy /b 1.iso+2.iso 3.iso en je hebt één iso bestand. maar als het een iso van een dvd is (video_ts map) dan gaat dit denk ik niet lukken. Vastberaden, geen arrogantie!
Gast wanderer Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 het is een iso van een film dvd... dus..
alejandro Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Is dit iets?? Vastberaden, geen arrogantie!
Gast wanderer Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Ben nu bezig dvd-remake te bestuderen, hiermee zou het moeten kunnen zo te zien, bedankt iig voor je reactie..
columbo Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Met Nero 7 - 8 en 9 gaat dit prima je kunt er zefs foto's in het menu zetten,en keuze uit verschillende menu schablonen.Het is wel een zeer uitgebreid progamma,en dient zeer zorgvuldig te worden geinstaleerd,ook je brander software moet corect zijn,anders krijg je fouten in je brand proces.Probeer eerst een DVD +- RW.om te kijken of alles goed werkt.zelf heb ik nero 8.
Gast wanderer Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 heb het als volgt opgelost: - 2 mappen (TS1 en TS2) aangemaakt - de 2 iso dvd's met winrar hiernaartoe uitgepakt - daarna met dvd-remake een nieuwe dvd (9) samengesteld dvd remake geeft een eenvoudig menu waar je kunt kiezen dvd1 of 2 en de menus van de originele dvd's zijn volledig intact gebleven. overigens dit eenvoudige menu is weer naar smaak aan te passen met een eigen keuzeknop. ben er dus uit.... o ja gebrand met het cdburnerxp... gratis...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen