Elwin Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Even een vraagje. Voor een vriend van mij ben ik op zoek naar zijn abonneenummer bij Canal Digitaal. Hij is zijn wachtwoord van 'Mijn Canal Digitaal' kwijt. Iemand een idee waar ik die vind? Alvast bedankt voor de antwoorden!
Elwin Geplaatst: 31 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2008 Als we het smartcardnummer ingeven op Canaldigitaal.nl krijgen we de volgende melding: "Uw klantgegevens zijn niet bekend in ons systeem, heeft u het correcte abonneenummer en emailadres ingevoerd?" Lijkt er dus op dat dat niet de juiste code is, of moeten er spaties tussen de nummers zoals bij de kaart zelf?
boekkie Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Smartcardnummer is niet het zelfde als het abonneenummer,mischien heb je nog een brief van canal liggen,waar het abonneenummer op staat,anders ff bellen! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
leo1949 Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Er word geen abonneenumetr gevraagt maar het e-mailadres waarmee je je hebt opgegeven. Daaronder je wachtwoord en weer daaronder de securitycode. Als je je wachtwoord vergeten ben kan je dat onderin het scherm aanklikken. ------------------------- >>> Kijk hier maar even. <<< Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
boekkie Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Staat inderdaad op je rekening afschrift! Als je voor de eerste keer inlogt,heb je wel degelijk het abbonee nr nodig. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Johan45 Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Ja klopt leo 1949 Abonneenummer staat overigens o.a. vermeld op je rekening afschrift en bestaat uit 8 cijfers. Vult u rustig aan !!!
leo1949 Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 De inlogcode van mij bij mijn canaldigitaal bestaat uit 6 cijfers/letters. Dus onderaan klikken op wachtwoord vergeten dan kom je in >> DIT << scherm. Daar vul je e-mailadres is en de klantcode. Dit is dus NIET het smartcard nummer de klantkode bestaat uit 8 cijfers. En die staat op je bankafschrift. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Johan45 Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Je hebt weer gelijk leo 1949 Het abonneenummer heeft 8 cijfers. Om vergissingen verder te voorkomen pas ik mijn bericht nog even aan. Vult u rustig aan !!!
Elwin Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Geplaatst: 1 november 2008 Inderdaad staat het op je rekeningafschrift. Maar inmiddels is het probleempje opgelost. Hij beweerde dat ie zich al had aangemeld voor 'Mijn CanalDigitaal', maar dat bleek helemaal niet zo te zijn. Dus toen hij zich opnieuw aanmeldde, werkte het wel meteen. Hij wilde graag een HD-pakket erbij nemen, en dat is nu gelukt! Niet echt heel slim, maar goed! In ieder geval bedankt voor de antwoorden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen