Ga naar inhoud


wedstrijd op Eredivisie kanaal 3 en 4, op 2 niets, waarom ?


Annema

Aanbevolen berichten

Wederom wordt er een wedstrijd via kanaal 3 en 4 uitgezonden terwijl op kanaal 2 om 14.30 uur geen wedstrijd in de programmering is. In september was er iets soortgelijks. Eredivisie Live zou dit toch gaan aanpassen ?

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: dr88
Binnen 10 minuten een reactie van Eredivisie Live ontvangen, tw:
Bedankt voor je opmerking! We gaan bekijken of dit nog aangepast kan worden. Met vriendelijke groet,



M.a.w. jammer dan, we doen er niet aan! Wat zou de reden zijn? Dommigheid? CDS/digitenne pesten?

Blijft toch jammer dat CDS niet tijdelijk ECV3 en 4 inzet, het kan best opgelost worden. Ze hebben mij in ieder geval naar IPTV gejaagd waar ik inmiddels een tevreden gebruiker van ben.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook maar even gemailt naar eredivisielive hierover; ook vrij snel antwoord terug gehad:

 

"We hebben inmiddels contact opgenomen met de redactie. Wellicht dat er nog iets verandert in de programmering."

 

 

Dreambox 800, Dreambox 7000S, Wavefrontier T90 met satconn 10/1 switch, LNB's op 28o, 23o, 19o, 16o, 13o, 9o, 7o, 5o, 1w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wel fijn dat ze meteen bericht terug sturen.

Het zou nog fijner zijn als ze er iets aan deden.Verder word je ook misselijk van het bekrompen CD die slechts 2 kanaaltjes voor de prijs van 4 beschikbaar stelt.En die 2 kanaaltjes nog weet uit te smeren over 2 satellieten ook.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Ja wel fijn dat ze meteen bericht terug sturen.
Het zou nog fijner zijn als ze er iets aan deden.Verder word je ook misselijk van het bekrompen CD die slechts 2 kanaaltjes voor de prijs van 4 beschikbaar stelt.En die 2 kanaaltjes nog weet uit te smeren over 2 satellieten ook.


Je kunt beter helemaal geen reactie krijgen dan dit nietszeggende bericht.

Er wordt namelijk met dit bericht een verwachting gewekt die men absoluut niet waarmaakt, verder helemaal eens met jouw opmerkingen over de bekrompenheid van CDS, ze hebben mij er ieder geval als voetbal abonnee mee weggejaagd naar IPTV van KPN en daar ben ik een tevreden gebruiker met 4 ECV kanalen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...