prutsie Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 begin deze week stond er op een internet site dat Mitsubishi zou zijn begonnen met de verkoop van de eerste op laser gebaseerde projectie tv's, de Mitsubishi Laservue 65". Omdat ik verder nergens kon vinden waar die dingen dan verkocht zouden worden leek het me wat voorbarig, maar een bericht van dezelfde strekking staat nu ook op Tweakers . Nu past 65" niet in mijn woonkamer, en de volgende Laservue zal alleen maar nog groter zijn maar het "liek mien wel wat". Contrastwaardes die even goed zijn als mijn oude vertrouwde CRT, en perfecte kleuren. Eens kijken wanneer er hier ergens een demo modelletje in een winkel opduikt. Bron: Tweakers. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Blackadder Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Dat ding ziet er machtig mooi uit ! Ik ben wel lief geweest dit jaar, maar ik denk niet dat ik 'em in mijn schoen krijg in december. I have a cunning plan !
Gast patje7of9 Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Ik wacht toch liever op OLED TV die is maar 3mm breed,terwil een LASER TV zo'n 25cm achteraan uitsteekt.
juleke21 Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 de laser is volgend jaar te koop en de oled in een fatsoenlijke maat vanaf 40 inch voor 2010???misschien
patyv Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Origineel bericht van: Blackadder Dat ding ziet er machtig mooi uit ! Ik ben wel lief geweest dit jaar, maar ik denk niet dat ik 'em in mijn schoen krijg in december. Vind je het gek, zo'n ding past echt niet in je schoen Maar aan de muur mag ie best hangen. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
meijelsat Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Wat mooi! Wat kost in US Dollar en euro? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Fiene56 Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Mooi design met die smalle rand. Maar ja de mijne is pas 3 maand oud dus effe wachten nog. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
SIMBAke Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: patyv Origineel bericht van: Blackadder Dat ding ziet er machtig mooi uit ! Ik ben wel lief geweest dit jaar, maar ik denk niet dat ik 'em in mijn schoen krijg in december. Vind je het gek, zo'n ding past echt niet in je schoen Maar aan de muur mag ie best hangen. aan de muur hangen zal moeilijk worden , aangezien het om een projectie tv gaat en die zijn heel diep maar dat zetten ze er natuurlijk niet bij op de foto VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
rotel Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 25cm diep en geschikt om aan de muur te hangen ,tenminste dat staat er. 25cm is bij mij niet te veel hoor,zit eigenlijk altijd voor de tv. mvg gerard topfield 5500 pvr . aston 105
Neptunus Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: rotel 25cm diep en geschikt om aan de muur te hangen ,tenminste dat staat er. 25cm is bij mij niet te veel hoor,zit eigenlijk altijd voor de tv. mvg gerard 25 cm valt me nog mee, als er geen ontluchting aan de achterkant zit en de aansluitpunten van kabels slim zijn geplaatst kan ie mooi aan mijn muur worden opgehangen! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Apple740 Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Je krijgt altijd nog de muurbeugel + enige ventilatieruimte, dus je komt al snel op 30 cm totaal. Misschien ligt het aan mij maar iemand die denkt dat dat een mooi gezicht oplevert aan de muur heeft een andere smaak dan ik.
Miauw Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Gewoon een stukje muur van de buren er uit breken dan is dat probleem ook weer opgelost. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Fiene56 Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 In-metselen is ook nog een optie. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast hagar Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 40-42 is voor mijn woonkamer een goede maat en zal ook wel wat minder diep zijn, nu wachten tot die maat op de markt gebracht word
juleke21 Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 zaag gewoon een stuk af van de 73 inch,40inch voor de living 33 inch voor de slaap kamer of andersom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen