digitaal kijker Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 De technische gegevens voor de HD-zender Eén HD zullen per 6 november 2008 wijzigen. Nieuwe zenderinformatie Positie: ASTRA 23,5 Frequentie: 11856 Polarisatie: V Symbol rate: 27500 FEC: 5/6 Door de technische gegevens van deze zender in uw zenderlijst te wijzigen of door de CanalDigitaal zenderlijst opnieuw in te laden, kunt u zonder problemen blijven genieten van deze HD-zender. Bron: nieuwsbrief Canal Digitaal NL Voom HD verdwijnt ook op die datum. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Elwin Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Blijft één HD wel beschikbaar voor kijkers van het Familiepakket?
W3ird_N3rd Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Origineel bericht van: Elwin Blijft één HD wel beschikbaar voor kijkers van het Familiepakket? Het is zo te zien alleen een verplaatsing, één HD zit nu samen met Luxe HD en een datastream op een losse transponder, door Voom te schrappen (zal ook meteen licentiegelden schelen) en één HD naar de HD-transponder te halen kunnen ze weer wat besparen op transponderkosten. Het is trouwens wel veelzeggend dat je bang bent het kwijt te raken. CDS heeft volgens mij zo onderhand behoorlijk een naam als de provider waar je zo nu en dan zomaar zenders kwijt kan raken. Ik zit me om eerlijk te zijn ook al af te vragen of (of moet ik vragen "wanneer"?) ze één HD uit het familiepakket halen. Ik zat al bijna te overwegen een familiepakket te nemen voor één HD maar voor je er erg in hebt slopen ze die dan een maand later er weer uit.. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Elwin Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Ik ga binnenkort aan de HDTV, en heb géén HD-pakket. Dan vind ik het in ieder geval leuk om één in HD te ontvangen met mijn Familiepakket. Ik heb wel gehoord dat één HD niet zo'n mooi plaatje geeft als bijvoorbeeld Discovery HD, omdat het niet écht in HD wordt uitgezonden...
youriy Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 en tussen neus en lippen door verliezen de hd-pakket abonnee's 20 % van hun HD-zenders. dank u wel weer canaldigitaal! clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
mereltje Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Ja er kunnen er nog meer bij op deze transponder ,zal de beeldkwaliteit echt ten goede komen !! Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast Deevie Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Origineel bericht van: Elwin Ik heb wel gehoord dat één HD niet zo'n mooi plaatje geeft als bijvoorbeeld Discovery HD, omdat het niet écht in HD wordt uitgezonden... Wel, de olympische spelen waren echt heel goed. Momenteel wordt er echter gewoon geupscaled materiaal uitgezonden, met af en toe een testuitzending. We moeten nog even wachten vooraleer ze officieel in HD uitzenden.
Apple740 Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Origineel bericht van: youriy en tussen neus en lippen door verliezen de hd-pakket abonnee's 20 % van hun HD-zenders. dank u wel weer canaldigitaal! Even tussen neus en lippen door: kun je nu tussentijds het HDTV pakket opzeggen, vanwege het schrappen van Voom-HD? Je zal daar maar speciaal voor lid geworden zijn... Of staat er weer ergens in de kleine lettertjes dat het schrappen van zenders geen reden is tot contractbreuk?
Gast thomas999 Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Origineel bericht van: Apple740 Even tussen neus en lippen door: kun je nu tussentijds het HDTV pakket opzeggen, vanwege het schrappen van Voom-HD? Je zal daar maar speciaal voor lid geworden zijn... Of staat er weer ergens in de kleine lettertjes dat het schrappen van zenders geen reden is tot contractbreuk? Volgens mij staat in de Alg. Voorwaarden dat CDS ten alle tijde het programma aanbod kan wijzigen. Wel een beetje rare voorwaarde, voor hetzefde geld houden we dadelijk 1 HD zender over, maar dan heb je altijd nog de regionalen! ;-)
Gast Deevie Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Als het aantal zenders op hetzelfde aantal blijft, dan zie ik het probleem niet. Maw: voor iedere zender die verdwijnt moet een andere in de plaats komen. Wil CDS/TV Vlaanderen/Télésat echter een HD pakket slijten, dan zullen ze daar toch een kaskraker als Eurosport HD moeten bijsteken.
Noordzee Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Origineel bericht van: Deevie Als het aantal zenders op hetzelfde aantal blijft, dan zie ik het probleem niet. Maw: voor iedere zender die verdwijnt moet een andere in de plaats komen. Wil CDS/TV Vlaanderen/Télésat echter een HD pakket slijten, dan zullen ze daar toch een kaskraker als Eurosport HD moeten bijsteken. Per saldo gaat het aantal HDTV zenders van 5 naar 4. Eén HD zat al een tijdje bij, Alleen op een andere frequentie. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast Deevie Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Ik heb me geabonneerd toen het er 3 waren en nu zitten ze op 4
Gast Kruuk Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Op bovengenoemde freq is die (nog) niet te vinden,de oude ligt eruit 12032
Littlesat Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Niet allen Eurosport-HD. Ook een Prime Filmzender in HD en een Prime Sportzender in HD (of een combinatie zender), zoals bijvoorbeeld Premiere-HD zal zeker een must zijn. En om de kabelaars helemaal bij te blijven zal History-HD etc... er ook bij "kunnen/moeten" Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
guppje29 Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Eurosport HD zijn ze mee in gesprek zie ander forum. MTV Hd zou ook leuke aanwinst zijn aangezien die nu ook op de astra 1 zit. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen