Gast michel 33 Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Bij veel satellietforums is te lezen dat Premiere op 1 november de " Nagra 2 codering " uitgeschakelt wordt en dan de nieuwere versie van Nagra gebruikt (nagra 3).En "NDS"ernaast. Dus helaas zal het voor de meeste mensen een donkere beeldbuis worden. Dus nog even maar genieten dit laatste dagje. Maar wie weet gaat er voor de winter toch nog ergens "licht"schijnen.
kees hekstra Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 jammer maar helaas het is niet anders. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
boaz Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Nou, als je de Duitse Premiere bedoeld, ik heb gewoon beeld hoor. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Mister HaCk Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 er zijn wat problemen ontstaan, volgens berichten veel freeze op bepaalde ontvangers. Bedoeling is/was 1 nov de nagra2 uit te zetten, dit geldt ook voor Orf pakket.
piver Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Ik krijg toch nog steeds een bijna compleet Premiere - pakket binnen. Alleen de Blue Movie kanalen zijn weg. Jammer, maar als de rest zichtbaar blijft vindt ik het best.
edbe Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 vindt het ook jammer dat de oude tijd voorbij is, misschien binnenkort weer een andere pakket wat licht geeft.... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
rommelaar Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Premiere is al vele malen weg geweest en altijd weer voor langere tijd terug gekomen.dus er blijft altijd licht aan de horizon. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Tonskidutch Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 neem een abonnement chiao Eleanor Blancmange
Duikertje Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch neem een abonnement chiao Maar dan is het niet leuk meer
Gast Pacman Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Premiere werkt hier perfect, kan je van CDS niet zeggen met hun dropouts. Zo zie je maar weer, hacks werken beter dan een betaald abbo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen