TL@ Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Ik ben geïnteresseerd in deze box maar heb nog een paar vraagjes voor eigenaars van deze box: 1. Werkt TVV op deze box zonder een cam (dus rechtstreeks in de kaartlezer) 2. Zijn opgenomen programma's opgeslagen op de harde schijf nog geëncrypteerd of niet meer zodat ik via de PC aankan. 3. Werkt cardsharing, zowel lokaal als over inet? 4. Hoeveel programma's kan ik gelijktijdig opnemen (HD en SD, geëncrypteerd, zelfde transponder of niet, voornamelijk de zenders van TVV want ik ga geen andere smartcard gebruiken en BBC welke FTA is) 5. Kan ik DivX bestanden op de box zetten via ethernet of USB-stick en afspelen? Met ondertitels (.srt maar ook .idx) en werkt XVid ook? 6. Kan ie hidef Matroshka x264 bestanden afspelen? 7. Is er buiten het uiterlijk nog een verschil tussen de Cuberevo en de IPBox 9000? 8. Ik was oorspronkelijk van plan een DM8000 te kopen maar die gaat mijn budget eigenlijk te boven, zijn er nog andere alternatieven die ik zou moeten overwegen? 9. Kan ik DVD-speler aansluiten op de box (intern of via USB)? Alvast bedankt voor jullie hulp. Hopelijk kom ik er snel uit dan kan ik al het benodigde materiaal gaan halen en laten plaatsen want momenteel heb ik nog analoge TV van Telenet maar ben dat eigenlijk wel beu.
lodie Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Ik kan alleen antwoord geven op de volgende vragen: 1) ja 3)ja 5)streamen en opgeslagen bestanden kun je afspelen Lodie
bash! Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 aanvulling op lodewappers antwoorden: 2. opgeslagen bestanden zijn NIET encrypted. deze kan je dus zo downloaden naar je PC. 4. dat hangt van je EMU af. Het is mij gelukt 2 FTA zenders op te nemen en tegelijkertijd een 3e encrypted te kijken. Omdat de interessant emu's op deze box nog in de kinderschoenen staan zal er nog eea veranderen. 5. DiVX speelt hij goed af. ik kopieer ze via ethernet. Ik weet dat het ook op een USB harddisk werkt. XViD werkt volgens mij ook gewoon. 6. Geen idee.. als je me een stukje stuurt kan ik het komende week voor je testen. 7. Er is intern geen verschil tussen beide boxen. 8. Geen idee. vooralsnog vind ik deze ontvanger erg interessant. ook gezien de prijs overigens! 9. Dat is een goeie vraag.. ga ik ook even testen! Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
digitaal kijker Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 ???? kan je daar een andere image opzetten zoals op een dreambox ???? ???? heb je de optie om meer dan 2 tuners in te zetten, bv 2 sattuners en de 3de een DVB-T en de 4de een DVB-C???? alvast dank voor de antwoorden. heb er ook interresse in. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
lodie Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 kan je daar een andere image opzetten zoals op een dreambox - ja heb je de optie om meer dan 1 tuner in te zetten,ja maximaal 2 bv 1 sattuners en de 2de een DVB-T of een DVB-C???? Lodie
satede Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 geen 4 tuners zoals bij de dm8000 dat valt me dan weer tegen The birdman has left the building
lodie Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Klopt satede, Maar de box kost minder dan de helft van de 8000 dus je kan er twee kopen! Dan houd je nog geld over ook Lodie
satede Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 maar kan je met dat ding ook 1 kanaal kijken (gecodeerd) en 1 kanaal op je laptop kijken (gecodeerd) tegelijk dan ? The birdman has left the building
TL@ Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Geplaatst: 2 november 2008 Bedankt voor de antwoorden. Het enige wat ik een beetje genuanceerd wil zien: Kan ik encrypted opnemen en tegelijk encrypted zien? Ik ga TVV nemen en daar is alles encrypted dacht ik en mijn vrouw schiet mij dood als ze iets niet kan zien wanneer iets anders aan het opnemen is, vooral op maandag hebben veel zenders de neiging om met goede programma's op hetzelfde uur te komen (onlangs nog Bones en Lost) Ik ga eens kijken voor kort stukje .mkv om te testen. Ik kijk uit naar de test met de DVD-speler
lodie Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Satede, Dat kanaal moet dat in dezelfde stream zitten? Lodie
satede Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 dus het is hetzelfde als met de 400s een dubbele tune erin maar je hebt er niks aan. Wel weer jammer . The birdman has left the building
lodie Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Ehhh hoe kom jij aan die conclusie? lodie
satede Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: lodie Satede, Dat kanaal moet dat in dezelfde stream zitten? Lodie hierdoor ? The birdman has left the building
Gast spiderman Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 ps: de dream 8000 is er wel nog steeds niet!enige wat zeker is dat is dat de prijs steeds verder de hoogte ingaat! Als hij er komt dan wil ik wel es zien of ie z'n geld wel waard is en of het beeld evenwaardig is aan de ipbox,want das bij mij toch het enige wat telt! groeten Spiderman
SAT-FAN Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: spiderman ps: de dream 8000 is er wel nog steeds niet!enige wat zeker is dat is dat de prijs steeds verder de hoogte ingaat! Als hij er komt dan wil ik wel es zien of ie z'n geld wel waard is en of het beeld evenwaardig is aan de ipbox,want das bij mij toch het enige wat telt! groeten Spiderman of het beeld evenwaardig betwijfel ik eigenlijk. de DM800 kan nu zeker niet tippen aan de IP900 bijvoorbeeld (beeldkwaliteit). En voor de prijs van 1 dm8000 (als die er ooit komt) kan je een Ipbox9000 kopen en je houd een smak geld in je zak. S-F
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen