Ga naar inhoud


Vraagjes over de 9000/Cuberevo


TL@

Aanbevolen berichten

Ja maar met de IPbox kan je dan wel niet 2 gecodeerde kanalen opnemen (of meer) en nog naar een derde kijken wat dan weer wel kan met de DM800(0)

 

Ik tijfel nog steeds enorm of ik die IPBOX9000 wel wil nemen.

 

Ik wil gewoon kunnen opnemen van TVV-kanalen (zowel HD als SD) en teglijk kunnen kijken wat ik wil (ook van TVV of FTA zoals BBC) en ik lees heel veel tegenstrijdige verhalen over het al dan niet probleemloos fnctioneren van de IPBOX bij deze zaken. Vooral het decoderen lijkt een probleem op de IPBOX.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waarschijnlijk confused zal dat in de toekomst wel opgelost gaan worden, maar daar heb je op dit moment natuurlijk niets aan. Ik zit zelf ook erg te twijfelen tussen de 2 ontvangers, hoewel ik de keus nog een klein beetje probeer uit te stellen door eerst met een htpc aan de slag te gaan.

 

Bovendien staat er nog geen lcd scherm in de kamer, dus echt haast heb ik nog niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: p0ske
Waarschijnlijk confused zal dat in de toekomst wel opgelost gaan worden, maar daar heb je op dit moment natuurlijk niets aan. Ik zit zelf ook erg te twijfelen tussen de 2 ontvangers, hoewel ik de keus nog een klein beetje probeer uit te stellen door eerst met een htpc aan de slag te gaan.

Bovendien staat er nog geen lcd scherm in de kamer, dus echt haast heb ik nog niet.


Of dat opgelost gaat worden dat betwijfel ik dat zeiden ze ook van de 400s dat moet ook nog steeds goed komen.
Dus kan je volgens mij beter een DM8000 kopen dan weet je zeker dat het werkt.

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de twee opgenomen kanalen zijn dan ongecodeerd opgeslagen op de IPBOX9000?

 

Als dit goed werkt dan neem ik de IPBOX, als dit niet goed werkt dan vergeet ik het HD gedoen en koop een 7025 (en later eventueel een extra HD-ontvanger) want ik ga echt geen 1000€ betalen voor een DM8000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lodie
IS er al "bewijs" dan dat het op de 8000 wel werkt?

Lodie


Dat hebben ze al bewezen met de 7025 dat het werkt ik mag er vanuit gaan dat dit ook op de 8000 gaat werken.
Van de dgstation/ipbox is er nog geen 1 ontvanger waar dat goed op werkt tot nu toe dan.

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de 7025 kan je met gemak 7 gecodeerde zenders opnemen, terwijl je naar een 8e kijkt.

Dat gaat met de DM8000HD PVR DVD net zo goed zo niet zelfs nog soepeler.

Ik heb bij de DM8000HD PVR DVD staan kwijlen als een jonge hond. Ik kan je dus alleen maar aanraden een DM7025+ te nemen of te wachten op die (overigens vrij prijzige) 8000.

DGstation kan ik je alleen maar afraden. DGstation software is in vergelijking tot enigma II maar "kinderpiel" en alle pogingen enigma II op een DGstation te draaien falen steeds.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld smile

 

De software doet nu al wat hij moet doen volgens mij hoor. Ik kijk er gewoon mee en neem gewoon alles op zonder problemen. Uiteraard schrijft hij de files ongecodeerd weg.

 

Er wordt gesproken of alleen Enigma II een ontvanger heilig maakt. Daar ben ik het pertinent niet mee eens. Ik heb geen Enigma nodig. Ik wil een ontvanger die betaalbaar is en waarmee ik goed kan kijken, opnemen, en wat te hobbyen is. Aan al deze eisen voldoet de IP9000HD. De DM8000 zal vast en zeker bewijzen dat hij aan deze eisen voldoet, al zal hij aan 1 eis niet voldoen; betaalbaar zijn!

 

De software van DGS is niet zo ver ontwikkeld als die van DMM, maar wat DMM met de prijzen doet gaat mijns inziens nergens meer over.

 

Mijn mening is dat de IPBOX9000HD voor ongeveer 550 euro een super ontvanger is!

 

De DM8000 zal absoluut een heel mooi apparaat zijn, maar de prijs die men hem waard vind ga ik in geen enkel geval betalen voor een dergelijke ontvanger.

 

De afwerking van een bentley zal ook beter zijn dan van een stanaard middenklasser.. maar uiteindelijk doet hij het zelfde namelijk je van A naar B brengen. Zo zie ik dit ook met deze ontvangers.

 

Ik wil er aan toevoegen dat met de afgelopen software updates de ontvanger ook steeds beter en stabieler gaat werken. DMM is ook begonnen met onwerkbare brakke software. Het heeft ook hun jaren gekost om te komen tot waar ze zijn.

 

Ik zou trouwens wel je spelfout even verbeteren tox.. voor we andere discussies krijgen.... wink

Gr,

 

BaZ

 

 

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bash!
Gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld smile

De software doet nu al wat hij moet doen volgens mij hoor. Ik kijk er gewoon mee en neem gewoon alles op zonder problemen. Uiteraard schrijft hij de files ongecodeerd weg.

Er wordt gesproken of alleen Enigma II een ontvanger heilig maakt. Daar ben ik het pertinent niet mee eens. Ik heb geen Enigma nodig. Ik wil een ontvanger die betaalbaar is en waarmee ik goed kan kijken, opnemen, en wat te hobbyen is. Aan al deze eisen voldoet de IP9000HD. De DM8000 zal vast en zeker bewijzen dat hij aan deze eisen voldoet, al zal hij aan 1 eis niet voldoen; betaalbaar zijn!

De software van DGS is niet zo ver ontwikkeld als die van DMM, maar wat DMM met de prijzen doet gaat mijns inziens nergens meer over.

Mijn mening is dat de IPBOX9000HD voor ongeveer 550 euro een super ontvanger is!

De DM8000 zal absoluut een heel mooi apparaat zijn, maar de prijs die men hem waard vind ga ik in geen enkel geval betalen voor een dergelijke ontvanger.

De afwerking van een bentley zal ook beter zijn dan van een stanaard middenklasser.. maar uiteindelijk doet hij het zelfde namelijk je van A naar B brengen. Zo zie ik dit ook met deze ontvangers.

Ik wil er aan toevoegen dat met de afgelopen software updates de ontvanger ook steeds beter en stabieler gaat werken. DMM is ook begonnen met onwerkbare brakke software. Het heeft ook hun jaren gekost om te komen tot waar ze zijn.

Ik zou trouwens wel je spelfout even verbeteren tox.. voor we andere discussies krijgen.... wink
Gr,

BaZ

daar heb ik verder niets aan toe te voegen bash
ik zie het namelijk ook zo,gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde. smirk

groeten bully2

______________

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil mee daarmee aansluiten,en hetvolgende toevoegen:

Ik heb hier de 7025+ naast de 90000 staan,en kwa beeldkwaliteit is de 9000 de bentley,en de 7025 een oude skoda !

Ik heb telkens gelijk de nieuwste dmm boxen gekocht,en ik moet zeggen dat ik met alle toestellen gelijk hardware problemen heb gehad 7000= voeding ,7020 : geen geluid,2de geen netwerk,derde voeding uit elkaar geknald,de 7025 eerste release was een eierkoker,de derde release goed.. de 800 heb ik niet gekocht,maar ik weet dat de eerste versies ook weer massaal terug zijn gestuurd!

Hopelijk hebben ze nu iets geleerd met de 8000 en is ie ineens goed(het heeft lang genoeg geduurd!! )

 

Groeten

Spiderman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bash!
Gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld smile

De software doet nu al wat hij moet doen volgens mij hoor. Ik kijk er gewoon mee en neem gewoon alles op zonder problemen. Uiteraard schrijft hij de files ongecodeerd weg.

Er wordt gesproken of alleen Enigma II een ontvanger heilig maakt. Daar ben ik het pertinent niet mee eens. Ik heb geen Enigma nodig. Ik wil een ontvanger die betaalbaar is en waarmee ik goed kan kijken, opnemen, en wat te hobbyen is. Aan al deze eisen voldoet de IP9000HD. De DM8000 zal vast en zeker bewijzen dat hij aan deze eisen voldoet, al zal hij aan 1 eis niet voldoen; betaalbaar zijn!

De software van DGS is niet zo ver ontwikkeld als die van DMM, maar wat DMM met de prijzen doet gaat mijns inziens nergens meer over.

Mijn mening is dat de IPBOX9000HD voor ongeveer 550 euro een super ontvanger is!

De DM8000 zal absoluut een heel mooi apparaat zijn, maar de prijs die men hem waard vind ga ik in geen enkel geval betalen voor een dergelijke ontvanger.

De afwerking van een bentley zal ook beter zijn dan van een stanaard middenklasser.. maar uiteindelijk doet hij het zelfde namelijk je van A naar B brengen. Zo zie ik dit ook met deze ontvangers.

Ik wil er aan toevoegen dat met de afgelopen software updates de ontvanger ook steeds beter en stabieler gaat werken. DMM is ook begonnen met onwerkbare brakke software. Het heeft ook hun jaren gekost om te komen tot waar ze zijn.

Ik zou trouwens wel je spelfout even verbeteren tox.. voor we andere discussies krijgen.... wink
Gr,

BaZ



helemaal mee eens
en wat de software betreft die is idd steeds beter aan het worden
daar moet ik zelfs bij zeggen dat wat ze toendertijd hebben verzaakt bij de 300 en 400 maken ze bij de 9000 prima in orde
iedere maand een nieuwe update ( wat bij de 300 en 400 niet was )en het gaat ook nog eens de goede kant op

dus ja ben idd ook blij met deze box !!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spiderman
Heren,ik kan hier dus wel opnemen van Film1.1 en VTM en kijken naar één....
Mgcamd + newcs connectie!

groeten


Zijn er nog mensen bij wie dit werkt?

Ik lees van Toxic dat je op een 7025 8 kanalen kan opnemen, ik neem aan dat dit zeker niet gaat op de IP9000, hoe komt dit eigenlijk?

Ik ben nu echt aan het twijfelen om voor de 7025 of de 9000 te gaan. Wil ik HD of laat ik het links liggen voor meer mogelijkheden en (waarschijnlijk) minder gepruts?
Moeilijk!
Link naar reactie
Delen op andere sites

overigens hardware problemen heb ik ook gehad met de 7025 boot 45 boot logo 11 moet er niet aan terugdenken! ik had hem wel op kunnen sturen. dan werkte hij wel dan niet toen heb ik zelf gezocht en gevonden wat het was en zelf gemaakt hardware heeft me niet overtuigt! frown

groeten bully2

______________

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...