Ga naar inhoud


Vraagjes over de 9000/Cuberevo


TL@

Aanbevolen berichten

Ik weet niet precies wat je met je opmerking wilt bewerkstelligen, maar de discussie werd niet door mij, maar juist door een aantal "IP 9000 aanhangers" op een verkeerd spoor gezet. De door hen beweerde onjuistheden werden door mij gecorrigeerd en ik reageerde op hun "mening".

Zie: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1579562#Post1579562

en:

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1580292#Post1580292

Als je dus al iemand kwalijk wilt nemen dat dit topic (volgens jou) off-topic ging, moet je dat de veroorzakers kwalijk nemen en niet mij.

Ik vind de meeste reacties overigens verre van off-topic, want topic starter vraagt of er nog (betere) alternatieven zijn en die zijn er, dus mag daar ook over gediscussieerd worden.

Dat oeverloze geouwehoer over zaken die er niet toe doen (zoals iemand die toevalllig met zijn 7025 pech heeft gehad met zijn zelfzame boot klacht) had inderdaad achterwege kunnen blijven, want dat had inderdaad met dit topic niets te maken en had dan verder ook geen reactie behoeft.

Verder nog vragen?

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Eigenlijk is het nog steeds onduidelijk. De meeste van mijn vragen zijn goed beantwoord, enkel de vraag of ik nu 2 gecodeerde programma's kan opnemen en een derde kijken (waarvan er ergens twee op dezelfde transponder zitten natuurlijk) nu mogelijk is. Er zijn mensen die zeggen van wel en andere van niet, wat is het nu?

 

Naar aanleiding van artikel op ZDNet.be heb ik nog een vraagje erbij. Zij zeggen dat de epg van TVV maar 2-3 dagen vooruit kijkt, kan dat op de een of andere manier uitgebreid worden (web EPG of zo) zodat ik toch een week heb (mijn huidige HD-recorder van Sony kijkt ook een week vooruit en neemt zijn epg 's nachts binnen van een bepaald kanaal dat deze gewoon meestuurt)

 

Jammer eigenlijk dat ik de IPBox niet gewoon eens kan proberen, weet ik gelijk of hij bevalt of niet.

 

Iedereen alvast bedankt voor de antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan beter vragen of het mogelijk is om 1 kanaal op te nemen en 1 kanaal te kijken die niet op dezelfde transponder zit, want daar koop je een twin tuner voor lijkt mij. Want elke andere tuner kan opnemen en kijken naar 2 kanalen op dezelfde transponder. (dat kan zelfs een dm500)

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik heb dat niet uitgebreid getest, maar volgens mij kan dat met de IPbox 9000 niet en ik wordt vanzelf door iemand die dat nu eventueel zelf heeft draaien gecorrrigeerd, als ik ongelijk heb.

Ron


Dat klopt helemaal Ron ;), softcammatig werkt dit "NOG" niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Softcam matig?
Dezelfde softcam (MGcamd) doet het op een Dreambox wel, dus weet je wel zeker dat het niet een drivermatig probleem is?

Ron



klopt het is een drivermatig probleem wink alleen dat probleem is door DGS opgelost, nu dient er alleen in de cams een kleine wijziging te worden gemaakt.... Incubitus (cam) werkt wel met 2 tuners wink maar is nog niet 1`00% stabiel...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Discotrain

jongens nog ff geduld....

 

er wordt hard gewerkt aan en nieuwe software die wel 2x kan opnemen van cd....en beperkt kan kijken net als bij de topfield inverto enz enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TL@


Jammer eigenlijk dat ik de IPBox niet gewoon eens kan proberen, weet ik gelijk of hij bevalt of niet.


@TL,

Als je vermeldt waar je woont zal er wellicht iemand reageren waar je de IPBox kunt bekijken smile


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik las dit uit een topic dat over een DM800 ging. Toen het een beetje negatief over een Dreambox ging worden werden diverse mensen gewaarschuuwd en en zels er uitgekicked. Hier gaat alleen de eerste pagina gaat over het Topic de rest gaat over Dreambox. Mensen wordt wakker je mag niet positief zijn over Relook en je mag niet negatief zijn over Dreambox er wordt letterlijk gezegt

 

Zo bepalen de moderators dus de richting en niet de leden.

 

Hier een stukje uit het Forum !!

 

Beheerder

 

Geregistreerd: 02/11/01

Berichten: 19167

Uit: Northpark Neen, de moderator is niet primair iemand die politieagentje speelt, maar iemand die er op toeziet dat "zijn" forum netjes, overzichtelijk en prettig leesbaar blijft. Als een moderator dus bepaalt dat een topic terug ON=TOPIC dient te gaan, dienen leden daar zonder (openbare) wederspraak gehoor aan te geven. Zo bepalen de moderators dus de richting en niet de leden. Openbaar commentaar beinvloed de stemming op het forum negatief en wordt door ons dus niet gecensureerd, maar gewoon weg gehaald omdat de regels van dit forum openbaar commentaar op beslissingen van moderators niet toelaten. Zeker niet als dit op een wijze geformuleerd is, dat het de stemming negatief beinvloed.

@Harrytasker, censuur is niet hetzelfde als toezien dat een topic on-topic blijft. Jij ben nu ex-lid. Dit soort opmerkingen pikken we al lang niet meer!

Dit topic gaat NU weer ON-TOPIC!

 

Ron

_________________________

Satelliet receivers: DM7025plus, DM600PVR, DM800HD

My DM7025 + DM800HD is Ronaldd powered!

SimCat

 

ET9000 Open PLI

DM800 Open PLI

DM500 Open PLI

Visiosat Astra 1+2+3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik heb dat niet uitgebreid getest, maar volgens mij kan dat met de IPbox 9000 niet en ik wordt vanzelf door iemand die dat nu eventueel zelf heeft draaien gecorrrigeerd, als ik ongelijk heb.

Ron


pff ik heb mijn cuberevo nog niet binnen, maar zal het testen, maaar als het werkt de resultaten niet posten anders is dat negatief tegenover de DMM en dan heb ik een ban aan mijn broek laugh lol

tsja Ron.. jouw iets te stellige "mening" en daaraan gerelateerd bangedrag naar mensen die niet dezelfde mening hebben als jij (en wellicht schriftelijk iets minder sterk zijn) maakt het moeilijk om objectief iets te posten en maakt het moeilijk voor mensen om elkaar te helpen. Dit is mijn "mening" ben benieuwd of je ook hiervoor een ban geeft laugh .. als je dat doet zegt mij en de rest van het forum dat genoeg.

Overigens is dit allemaal niet beledigend bedoeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...