Gast arvy Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Ik heb al jaren een relook400s en die draait als een tierelier. Staat 24/7 aan uptime nu is meer dan 30 dagen. dus al 30 dagen niet meer hoeven rebooten
lodie Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 @Satfreakholl, Hoe kun jij nu ontevreden zijn, als je de antenne settings nog niet eens goed krijg? Lodie
Satfreakholl Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 alleen daarom al is het niet helemaal ok zelfs in de sat winkel weten ze niet hoe dat moet met andere woorden hij kan het nog niet maar dat mag soms niet gezegd worden Origineel bericht van: lodie @Satfreakholl, Hoe kun jij nu ontevreden zijn, als je de antenne settings nog niet eens goed krijg? Lodie
bash! Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Dat je te maken hebt met no-no's betekent niet dat de ontvanger slecht is... Ik heb er totaal geen problemen mee! Hij bevalt mij goed, en de prijs nog meer! Gr, baZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen