Gast Geplaatst: 12 juni 2002 Geplaatst: 12 juni 2002 Ik heb de laatste settings van M_Z en hierin staan premiere direkt 1a, 1b, 2a, 2b, 3a, 3b, 4a, 4b. Bij sommigen heb ik beeld en sommige niet. Ik dacht dat er alleen premiere direkt 1, 2, 3 en 4 bestonden. Wie weet wat deze a-tjes en b-tjes nu betekenen ? Waar kan ik trouwens de wm2002-kanalen vinden ? Onder zenders toevoegen lukt het niet.
Hemant Geplaatst: 12 juni 2002 Geplaatst: 12 juni 2002 Zijn gewoon sub-kanalen geven ook gewoon films in DD ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 12 juni 2002 Geplaatst: 12 juni 2002 Kon wel eens zijn dat je keys niet deugen want na een film draait zo'n kanaal een kleine 20 minuten in demostand en als hij met de hoofdfilm begint dan schakelt hij over op een ander chid en key. De direct 1a, 1b zijn inderdaad subkanalen. Veel tuners kunnen niet doorschakelen naar dit soort subkanalen en daarom worden ze vaak in lijsten opgenomen als gewoon kanaal. Overigens, premiere direct heeft niet altijd op ieder kanaal een film lopen. In dat geval blijft het beeld ook zwart.
Aanbevolen berichten