Boelo Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Ik probeer nu al 2 dagen Xp te installeren op een Acer laptop , maar lukt maar niet. Hij doet zijn setup Laad alles tot 100 procent Daarna , geeft hij aan , de installatie duurt nog 35 minuten en daarna reageerd hij nergens meer op. Doe ik hem uit en start hem opnieuw op , gaat hij verder dan 35 procent , maar loopt later weer vast. Ik heb de harde schijf al gecontroleerd op fouten Geheugens al uitgewisseld Meerdere versie,s van windows gebruikt. Koelertje is mooi schoon. Wie weet raad?? ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Crest Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Probeer het met een XP cd waar SP3 zit ingebakken. Je kunt zo'n cd zelf makkelijk maken m.b.v. een XP cd + SP3 los + nLite. Daar zitten namelijk dan recente drivers in. Ik vermoed dat de setup blijft hangen op een driverprobleem. Zo niet, dan is er een hardwareprobleem.
Sjattuh Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 CD rom speler kaput? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Boelo Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Geplaatst: 1 november 2008 Zonet heb ik er een versie opgekregen. Ik sluit af en start opnieuw op en vast. Op het moment om in te loggen. Klik op uw gebruikersnaam m te beginnen. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Sjattuh Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Krijg sterk het gevoel dat iets overhit. Geheugen? HDD? Video kaart? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Boelo Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Geplaatst: 1 november 2008 Heb net de koeler eraf gehad , er zat helemaal geen pasta tussen. Er zat een zacht metalen plaatje tussen , die was toch iets beschadigd. Heb alles verwijderd en er pasta tussen gestopt. Ook direct de koeler even uitgeblazen met perslucht , maar die was redelijk schoon. Hij ging net door tot opslaan in register. Daarna weer vast. [/img] ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
dutchandrew Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Is het een herinstallatie? Acer heeft vaak eigen software op een verborgen gedeelte van de hardeschijf staan. Misschien veroorzaakt dit een conflict. Dus naast de C en D partitie is er vaak nog een verborgen partitie met software / drivers. Dit wordt gebruikt voor systeemherstel.
Boelo Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Geplaatst: 1 november 2008 Klopt , wat je zegt , maar alles is verwijderd. Net Vista geinstalleerd , dat ging probleemloos. Maar na opnieuw opstarten , VAST ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
dutchandrew Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Als het installeren opzich goed gaat, lijkt het me geen hardwarefout. Kun je de pc niet in veilige modus opstarten met een logboek zodat je kunt zien waar het mis gaat tijdens het opstarten? Misschien moet je iets wijzigen in het bios/ systeem herstel van acer uitzetten?
WPW Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Bekijk de bios versie eens nauwkeurig, het komt steeds vaker voor dat de bios is aangepast zodat XP niet meer wil draaien/starten maar alleen vista nog, daarnaast hebben die 'vista biossen' ook nog bergen problemen, oftewel als je z'n bios hebt de laatste versie erop zetten. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Poetsdoekje Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: Boelo Klopt , wat je zegt , maar alles is verwijderd. Net Vista geinstalleerd , dat ging probleemloos. Maar na opnieuw opstarten , VAST Heb je ook de harde schijf geformatteerd? Het lijkt er op dat er wat op de HD blijft staan wat de installatie in de weg staat Dus: FORMAT C:\ poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
dutchandrew Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Ik denk dat format c: niet voldoende is. FDISK lijkt me beter dan wordt werkelijk alles verwijderd en kan de windows cd de hardeschijf opnieuw indelen en formateren. Ik heb het vermoeden dat toch de verborgen acer software voor problemen zorgt.
Crest Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Ik zou die verborgen schijf nog maar niet formatteren. Is de schijf waar je Windows op wilt installeren wel groot genoeg? Ik zou voor 20 GB kiezen en voor Vista 40 GB.
Boelo Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Geplaatst: 3 november 2008 Er zit een 8o gig schijf in , ik had er 2X 40 van gemaakt. Ik heb hem er nogmaals uitgehaald , weer getest en weer de partitie,s verwijderd. Nu heb ik de C-schijf 25 gig toegekend en geformateerd. Weer ingebouwd Accu losgehaald Weer een setup , C weer verwijderd. Daarna snel formateren En windows geinstalleerd Het gaat nu goed Ik heb Xp-pro geinstalleerd , alle drivers geinstalleerd Sp3 opgehaald Hij draait de hele nacht al Dus accu erweer in , wat dacht je??? VAST. Accu eruit , windows draait weer!!!! Wat een vreemd ding!! Zal er sluiting in zitten?? Accu is niet de beste meer , hij draait ongeveer een kwartier op een lading. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Gast ozzo Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Inderdaad lijkt het erop dat je even een andere accu moet gaan scoren. Zal wel sluiting in zitten en hij gooit de hele boel in de war. Eigenlijk gek dat een accu een OS in de soep laat lopen....?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen