Gast pinotje Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Hallo, Ik heb een Triax schotel en een Dreambox500+S, de dreambox is aangesloten op de TV van mijn woonkamer. Is het mogelijk om ook in mijn slaapkamer en zolder de satelliet zender(s) te ontvangen? Bestaat er zeg maar een apparaat die bijvoorbeeld 1x satelliet-input, 1x cable-input en 1x cable-output heeft? Zodat ik via de cable-output zowel de lokale kabel zenders plus 1 satelliet zender kan ontvangen op mijn slaapkamer en zolder? Ik had vroeger namelijk Casema digitale-kabel televisie, toen was het wel mogelijk om een zender van Casema digitale tv via een decoder-apparaat "door te sturen" naar de Coax-kabel, waardoor ik ook in mijn slaapkamer die ene zender kan zien.
Gast Deevie Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Sommige ontvangers hebben dit. Je kan natuurlijk ook een tweede ontvanger zetten in je slaapkamer.
Gast pinotje Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Origineel bericht van: Deevie Sommige ontvangers hebben dit. Je kan natuurlijk ook een tweede ontvanger zetten in je slaapkamer. 2de satelliet-ontvanger? maar dan heb ik weer extra kabels en moet ik nog een extra schotel plaatsen? Is het niet mogelijk om gewoon via de coax signaal?
cookie monster Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Cable => Rf in via satellietontvanger Rf out naar alle andere toestellen verdelen via een coax Of draadloos met bv ofwel via een 2,4ghz of 5,8ghz zender / ontvanger Wel heb je dan per kamer zo'n ontvanger nodig !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast pinotje Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Origineel bericht van: cookie monster Cable => Rf in via satellietontvanger Rf out naar alle andere toestellen verdelen via een coax Of draadloos met bv ofwel via een 2,4ghz of 5,8ghz zender / ontvanger Wel heb je dan per kamer zo'n ontvanger nodig !! De 1e optie wat je zegt is denk ik wat ik zoek.... dus ik heb een satelliet ontvanger nodig met RF-out?
cookie monster Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 yep Veel Keuze Wil je ook HD kijken ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
WPW Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Of een rf modulator, scart in -> rf signaal uit. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast pinotje Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Origineel bericht van: cookie monster yep Veel Keuze Wil je ook HD kijken ?? Als HD kijken kan graag, maar is dat ook mogelijk HD via de modulator naar coaxkabel?
Gast pinotje Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Origineel bericht van: WPW Of een rf modulator, scart in -> rf signaal uit. Aha.... Trouwens wat is eigenlijk het verschil tussen UHF-modulator, HF-modulator en RF-modulator?
cookie monster Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 http://nl.wikipedia.org/wiki/HF-modulator http://en.wikipedia.org/wiki/RF_modulator Klik op beide pagina's , Nederlans & English C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
WPW Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Origineel bericht van: pinotje Als HD kijken kan graag, maar is dat ook mogelijk HD via de modulator naar coaxkabel? Effe gggllnn:http://www.google.nl/search?hl=nl&q=draadloos+hdmi&btnG=Zoeken&meta= gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
ligth011 Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 je kan dan alleen mee kijken, op het kanaal dat de beneden aan staat
WPW Geplaatst: 1 november 2008 Geplaatst: 1 november 2008 Dat is helaas niet anders, met 1 ontvanger kan je maar naar 1 kanaal tegelijk kijken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen