Ga naar inhoud

4 ontvangers schakelen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Wat heb ik nog nodig: Ik heb één schotel met één LBN, één kabel naar binnen, en op 4 kamers een TV met een ontvanger.

Nu heb ik een splitter van 1 naar 4 nodig,wat voor iets kan ik daarvoor kopen en waar.

Met dit kan ik maar in één kamer tegelijk kijken.

Ik ben maar een leek, maar denk dat dit een goede manier is.

Heeft iemand een ander of beter idee om op vier plaatsen te kunnen kijken?(via één kabel)

mvg

werver

Geplaatst:

Ja dat heb ik gelezen, maar dat is voor mij niet duidelijk.

Kan ik die vier schakelen naar de kabel van de schotel, en is dat de manier?

Geplaatst:

1 ontvanger bedient de LNB op de schotel, wat gaat er gebeuren denk je als er 4 ontvangers gaan vegte om die eene lnb te bedienen? Neem een Quad LNB en 4 kabels met 4 ontvangers.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

.Anders moet je op alle 4 de kamers naar de zelfde zender kijken, dan bijvoorbeeld met een ant.verst. op de hf uitgang vd box.voor 4 toestellen.Splitter heeft geen zin.zeker niet via 1 kabel.je hebt nl. voor iedere tv een settopbox nodig wil je een andere zender kunnen zien.Je hebt een hoge en lage band en ook horizontaal en vertkaal polaristie, dit alles word door één ontvanger geschakeld daar om kan dat niet.

Geplaatst:

Mijn bedoeling is dat ik maar in één kamer tegelijk kijkt, dus dat er in de andere kamers dus geen beeld hoeft te zijn.

mvg

werver

Geplaatst:

Ik dagt dat je zei die andere draad gelezen te hebben? daar word jou oplossing besproken.

Geplaatst:

Een videozender met infrarood retour dan heb je maar 1 schotel en 1 ontvanger nodig.

En die kan je dan bedienen bij de tv waar je op dat moment zit te kijken

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Bedankt voor al de antwoorden, maar ik wordt daar geen wijs uit.