Gast swiffertje Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 welke zenderlijsten zijn goed en op nederland gericht? en waar kan ik deze vinden?
Elwin Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Ik heb nog wel een mooie zenderlijst voor Astra 1/2/3+Hotbird voor de MaxDigital/ClarkeTech. Maar voor welke ontvanger heb je 'm nodig?
ivoss Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 inhakend op dit draadje: waar ik een goede vinden voor de SAB-Explorer (en icm met een Multytenne)?
Elwin Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: ivoss inhakend op dit draadje: waar ik een goede vinden voor de SAB-Explorer (en icm met een Multytenne)? Is dat een soortgelijke ontvanger als de MaxDigital? Dan heb ik deze voor je, gisteren nog bewerkt:
Henksat Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: swiffertje ik heb een dreambox 7020 Dan zou ik eens gaan kijken in het Dreambox topic. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen