Gast de la croix Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Heb mijn ouwe Humax terug gekregen met de melding dat deze kapot is. Als ik de stekker in het stopcontact steek dan geeft het display de volgende meldingen: H2.08 ra 3 knipperende puntjes (komt verder geen geluid uit de humax) is dit een probleem met de voeding? bvd de la croix
looney2 Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Meen dat het je setting`s zijn. even een nieuwe laden. Anders eerst even cleanen,en dan pas settings doen. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
focus103 Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Ja het is de settings lijst deze gewoon opnieuw laden. cleaner is niet nodig.
Gast de la croix Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 dank je voor jullie reacties, op het moment geen nulmodemkabel bij de hand, als ik deze heb opgescharreld uit de verhuisdoos ga ik dit proberen. groet de la Croix
Fiene56 Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Komt wel eens voor dat spontaan de settinglijst verdwenen is. Gewoon een nieuwe erin en meestal klaar is kees. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
smetje limb.BE Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Komt wel eens voor dat de settinglijst verdwenen is. Gewoon een andere laden en ook natuurlijk een keybin niet vergeten en dan ook terug op card+emu zetten 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen