Ga naar inhoud


Eredivisie Live 2, weer geen voetbal.


plus

Aanbevolen berichten

Was allemaal wel lekker ingedeeld dit weekend! NOT!!!!

 

Weer twee live wedstrijden op kanaal 3 of 4 en een herhaling of ander programma op kanaal 1, ofwel CDS en Digitenne kijkers worden in de kou gezet. Leren ze het nu nooit of is het bewust gedaan???

 

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

daarom heb ik er ook geen abbo op smile

 

samenvatting kijken en je ziet ook alle mooie momenten wink

 

hoef ik geen 2u voor de buis voor te hangen smile

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu

samenvatting kijken en je ziet ook alle mooie momenten wink
hoef ik geen 2u voor de buis voor te hangen smile


Zo is het: eigenlijk is een minuutje teletekst per dag genoeg
om te kunnen blijven ademhalen. tired

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdagavond: (uit het hoofd).

1 wedstrijd om 18.45

2 wedstrijden om 19.45

1 wedstrijd om 20.45

 

Dat wordt lastig.

Als de competitieleider er nu ook gewoon rekening mee houdt door twee om 18.45 te spelen en twee om 20.45 dan had het geen probleem geweest.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon 4 kanalen.Is dat nu zo moeilijk voor CD?Als die 2 kanalen die ze uitsparen nu hun winst moeten zijn ,kunnen ze beter stoppen.Denk niet dat ze op deze manier voor het geld meer liefhebbers over de streep zullen trekken.

Bekrompen zootje is het.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Middelen zijn er genoeg, er zijn namelijk nog transponders genoeg op 23,5E

Foutje. Deze positie zit momenteel nokvol. Er is geen goede transponder meer vrij. Het bewijs is eigenlijk bewezen door de onlangs slechte transponders voor de HDTV kanalen van CDS. Als de Astra 1M in gebruik is genomen verhuisd de Astra 1G naar 23.5 Oost. Vanaf dan zijn er weer (goede) frequenties beschikbaar op 23.5 oost.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Middelen zijn er genoeg, er zijn namelijk nog transponders genoeg op 23,5E

Foutje. Deze positie zit momenteel nokvol. Er is geen goede transponder meer vrij. Het bewijs is eigenlijk bewezen door de onlangs slechte transponders voor de HDTV kanalen van CDS.


Dat vind ik geen bewijs, maar eerder een aanwijzing dat CDS voor een dubbeltje op de eerste rang heeft willen zitten. Want het zou me niets verbazen dat Astra wat oude "B-keus" transponders in de aanbieding heeft die je met korting kunt huren.
Dat men na talloze niet op te lossen klachten uiteindelijk heeft gekozen voor een andere transponder/frequentiewijziging geeft aan dat er nog wel degelijk ruimte vrij is, anders had men niet meer kunnen switchen. wink

Origineel bericht van: MagicOnline

Dat CDS wel geld wil vangen maar niet wil investeren is een hele andere zaak.


CDS is in handen van een investeringsmaatschappij en die denken maar aan één ding: hoe krijgen we op korte termijn zo veel mogelijk rendement uit onze investering.

Jouw beeldkwaliteit of het feit dat je af en toe een eredivisiewedstrijdje moet missen vindt men minder belangrijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740

CDS is in handen van een investeringsmaatschappij en die denken maar aan één ding: hoe krijgen we op korte termijn zo veel mogelijk rendement uit onze investering.

Jouw beeldkwaliteit of het feit dat je af en toe een eredivisiewedstrijdje moet missen vindt men minder belangrijk.


Dat zeg ik, de middelen zijn beperkt voor CDS

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Dat vind ik geen bewijs, maar eerder een aanwijzing dat CDS voor een dubbeltje op de eerste rang heeft willen zitten. Want het zou me niets verbazen dat Astra wat oude "B-keus" transponders in de aanbieding heeft die je met korting kunt huren.
Dat men na talloze niet op te lossen klachten uiteindelijk heeft gekozen voor een andere transponder/frequentiewijziging geeft aan dat er nog wel degelijk ruimte vrij is, anders had men niet meer kunnen switchen. ;\)

Op die andere transponder merk je ook dat de FEC is teruggezet... 23.5 E zit echt nogvol. Er zijn daar echt geen goede transponders meer. Je zult het merken over een maand of 2-3(!)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...