bigm Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 en het kanaal van rnn7 is nog steeds testbeeld toch? en die kunnen ze toch ook gebruiken dan? wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Littlesat Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Die kunnen ze niet gebruiken. Die is nog verhuurd aan RNN-7. Ook al zenden ze niet uit :-( Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Origineel bericht van: dr88 Neptunes: Hoe had je zelf de 5 wedstrijden van afgelopen zondag op kanaal 1 en 2 ingedeeld ? Gelet op de aanvagstijden ?? Nou, dat was afgelopen zondag niet zo moeilijk geweest! Er waren twee wedstrijden om half één, dus ECV1 en ECV2, om half drie waren er ook twee wedstrijden, dus ook ECV1 en ECV2. Maar waar men steeds de fout mee ingaat is dat dan om half drie op ECV1 een herhaling wordt uitgezonden, de live wedstrijd zit dan op ECV3 of 4 met als gevolg dat CDS en Digitenne kijkers onnodig worden benadeeld. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Origineel bericht van: Littlesat Die kunnen ze niet gebruiken. Die is nog verhuurd aan RNN-7. Ook al zenden ze niet uit :-( Dat klopt wel maar er zijn legio andere oplossingen mogelijk, die zijn in dit forum dan ook al voldoende genoemd. Echter iedere deeltijd stuit steeds weer op felle protesten die ik maar niet kan begrijpen, op die carrousel kanalen komt de content steeds weer in de herhaling, live sport is live sport, waarom dan toch steeds weer die bezwaren voor die paar uurtjes onderbreking in de week? Als die service wel wordt geboden kan men extra abonnees trekken en dat is in ieders belang, ook in die van de voetbalhaters. Mij hebben ze door het getreuzel in ieder geval verloren, ik ben als liefhebber overgestapt naar IPTV, 4 kanalen voor minder geld. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Littlesat Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Van mij mag dat uiteraard ook. FF tijdelijk /Geschiedenis weg of Nostalgie/Humor (ik neem er willekeurig twee), of Discovery Travel, Discovery Science eruit en dan heb je het gehad(!!) Het is maar hooguit (meestal) 4 uurtjes per week nodig. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Elwin Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Origineel bericht van: Littlesat Die kunnen ze niet gebruiken. Die is nog verhuurd aan RNN-7. Ook al zenden ze niet uit :-( Ja, gaat eigenlijk nergens over. Op 1 december zouden ze toch opnieuw starten met uitzenden? Ik lees ook overal dat RNN7 inmiddels opgeheven is. Laat ze het maar mooi gebruiken voor een mooie themazender of Eredivisie Live 3...
Rog Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Nee hier wordt je vrolijk van lekker weer geklungeld met de tijden van wedstrijden op zaterdag 6 december geen enkele wedstrijd om 18:45 maar bijna allen om 19:45 slechts 1 om 20:45. Programmagids Programmagids Eredivisie Live Zaterdag 6 december Kanaal 1 09.00-10.00 - Eredivisie Magazine (Compilatie) 10.00-10.20 - Ajax TV (Herhaling) 10.20-10.40 - Feyenoord TV (Herhaling) 10.40-11.00 - PSV TV (Herhaling) 16.00-17.00 - Samenvattingen Jupiler League Speelronde 19 17.00-17.20 - PSV TV 17.20-17.40 - Feyenoord TV 17.40-18.00 - Ajax TV 18.00-19.00 - Eredivisie Magazine (Compilatie) 19.00-19.45 - Eredivisie Live 19.45-21.30 - LIVE: PSV-FC Groningen 21.30-21.45 - Eredivisie Live 21.45-22.30 - LIVE: AZ-Heracles Almelo 2e helft 22.30-23.30 - Eredivisie Live 23.30-01.15 - AZ-Heracles Almelo (Herhaling) 01.15-02.15 - Samenvattingen Jupiler League Speelronde 19 Kanaal 2 20.25-20.45 - Eredivisie Live 20.45-22.30 - LIVE: AZ-Heracles Almelo 22.30-23.00 - Eredivisie Live 23.00-00.45 - FC Twente-Sparta (Herhaling) 00.45-02.30 - PSV-FC Groningen (Herhaling) Kanaal 3 19.25-19.45 - Eredivisie Live 19.45-21.30 - LIVE: FC Twente-Sparta 21.30-21.45 - Eredivisie Live Kanaal 4 19.45-21.30 - LIVE: Roda JC-Vitesse 21.30-21.45 - Eredivisie Live ook ik word moe van die berichten de satelliet zit vol met voetbal nou in iedergeval niet in Nederland hoor in het buitenland wel ja maar daar weten ze tenminste hoe je voetbal moet waarderen op de satelliet maar hier in Nederland en nog te zwijgen over België waar Belgacom te veel macht heeft snappen ze dat echt niet en ik onderstreep de worden van neptunus iedereen heeft er voordeel bij als eredivisie live 3 en 4 er bijkomen want dan worden er inderdaad meer abonnementen verkocht dus ook inderdaad voor de voetbalhaters onder ons die er helaas aardig wat zijn hier en dat bedoel ik niet negatief dat constateer ik alleen maar.
paqbro Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Ik heb gisteren (als abonnee van eredivisielive) de livestream FC Twente-Nac gekocht, maar heb hier ongeveer de helft van gemist omdat er een storing was bij Eredivisielive. Heb met veel moeite een email-adres gevonden en hun verzocht om mijn geld terug te storten (afgenomen produkt voldeed niet) Officieel moet je zo'n verzoek natuurlijk aangetekend versturen, dus ik verwacht geen reactie terug. Hun helpdesk was gisteren telefonisch (0900 nummer) overbelast, er zullen waarschijnlijk meer 'claimers' aan het bellen zijn geweest. Tot nu toe is NAC 4 of 5 keer op live 3 of 4 geweest, ik zit daarom nog te twijfelen of ik volgend seizoen weer een abonnement afneem. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Eduard07 Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Origineel bericht van: paqbro Ik heb gisteren (als abonnee van eredivisielive) de livestream FC Twente-Nac gekocht, maar heb hier ongeveer de helft van gemist omdat er een storing was bij Eredivisielive. Heb met veel moeite een email-adres gevonden en hun verzocht om mijn geld terug te storten (afgenomen produkt voldeed niet) Officieel moet je zo'n verzoek natuurlijk aangetekend versturen, dus ik verwacht geen reactie terug. Hun helpdesk was gisteren telefonisch (0900 nummer) overbelast, er zullen waarschijnlijk meer 'claimers' aan het bellen zijn geweest. Tot nu toe is NAC 4 of 5 keer op live 3 of 4 geweest, ik zit daarom nog te twijfelen of ik volgend seizoen weer een abonnement afneem. Hopelijk heb je er niet wakker van gelegen afgelopen nacht, maar het tijdstip waarop je deze post schrijft, wekt wel die indruk. Hou ons op de hoogte van de afloop. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Neptunus Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Origineel bericht van: paqbro Tot nu toe is NAC 4 of 5 keer op live 3 of 4 geweest, ik zit daarom nog te twijfelen of ik volgend seizoen weer een abonnement afneem. Tsja, het is de hier al vaker gevoerde discussie over het beleid van de ECV die soms erg onlogische keuzes maakt en van CDS die niet bereid is een kanaal te delen. De zoveelste halfslachtige oplossing van CDS! Dat was de reden dat ik voor het voetbal ben uitgeweken naar IPTV van KPN, 4 ECV kanalen voor relatief weinig geld. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
paqbro Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Wakker gelegen van Eredivisielive of van de uitslag , een pak rammel van 4-0. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
paqbro Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Hoe is de beeldkwaliteit bij KPN ? Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Littlesat Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Bij KPN is de pas echt beroerd... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Alfons Verbiest Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Er was vanavond ook maar 1 wedstrijd en die werd op kanaal 1 uitgezonden. Dus heel verstandig dat ze Sport 1.2 op kanaal 2 hebben gelaten. Toch?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen