Ga naar inhoud


Eredivisie Live 2, weer geen voetbal.


plus

Aanbevolen berichten


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: dr88
Neptunes: Hoe had je zelf de 5 wedstrijden van afgelopen zondag op kanaal 1 en 2 ingedeeld ? Gelet op de aanvagstijden ??


Nou, dat was afgelopen zondag niet zo moeilijk geweest!

Er waren twee wedstrijden om half één, dus ECV1 en ECV2, om half drie waren er ook twee wedstrijden, dus ook ECV1 en ECV2. Maar waar men steeds de fout mee ingaat is dat dan om half drie op ECV1 een herhaling wordt uitgezonden, de live wedstrijd zit dan op ECV3 of 4 met als gevolg dat CDS en Digitenne kijkers onnodig worden benadeeld.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Die kunnen ze niet gebruiken. Die is nog verhuurd aan RNN-7. Ook al zenden ze niet uit :-(


Dat klopt wel maar er zijn legio andere oplossingen mogelijk, die zijn in dit forum dan ook al voldoende genoemd.

Echter iedere deeltijd stuit steeds weer op felle protesten die ik maar niet kan begrijpen, op die carrousel kanalen komt de content steeds weer in de herhaling, live sport is live sport, waarom dan toch steeds weer die bezwaren voor die paar uurtjes onderbreking in de week?

Als die service wel wordt geboden kan men extra abonnees trekken en dat is in ieders belang, ook in die van de voetbalhaters.

Mij hebben ze door het getreuzel in ieder geval verloren, ik ben als liefhebber overgestapt naar IPTV, 4 kanalen voor minder geld.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag dat uiteraard ook. FF tijdelijk /Geschiedenis weg of Nostalgie/Humor (ik neem er willekeurig twee), of Discovery Travel, Discovery Science eruit en dan heb je het gehad(!!) Het is maar hooguit (meestal) 4 uurtjes per week nodig.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Die kunnen ze niet gebruiken. Die is nog verhuurd aan RNN-7. Ook al zenden ze niet uit :-(


Ja, gaat eigenlijk nergens over. Op 1 december zouden ze toch opnieuw starten met uitzenden? Ik lees ook overal dat RNN7 inmiddels opgeheven is. Laat ze het maar mooi gebruiken voor een mooie themazender of Eredivisie Live 3... smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hier wordt je vrolijk van lekker weer geklungeld met de tijden van wedstrijden op zaterdag 6 december geen enkele wedstrijd om 18:45 maar bijna allen om 19:45 slechts 1 om 20:45.

 

Programmagids

Programmagids Eredivisie Live

 

Zaterdag 6 december

 

Kanaal 1

09.00-10.00 - Eredivisie Magazine (Compilatie)

10.00-10.20 - Ajax TV (Herhaling)

10.20-10.40 - Feyenoord TV (Herhaling)

10.40-11.00 - PSV TV (Herhaling)

16.00-17.00 - Samenvattingen Jupiler League Speelronde 19

17.00-17.20 - PSV TV

17.20-17.40 - Feyenoord TV

17.40-18.00 - Ajax TV

18.00-19.00 - Eredivisie Magazine (Compilatie)

19.00-19.45 - Eredivisie Live

19.45-21.30 - LIVE: PSV-FC Groningen

21.30-21.45 - Eredivisie Live

21.45-22.30 - LIVE: AZ-Heracles Almelo 2e helft

22.30-23.30 - Eredivisie Live

23.30-01.15 - AZ-Heracles Almelo (Herhaling)

01.15-02.15 - Samenvattingen Jupiler League Speelronde 19

 

Kanaal 2

20.25-20.45 - Eredivisie Live

20.45-22.30 - LIVE: AZ-Heracles Almelo

22.30-23.00 - Eredivisie Live

23.00-00.45 - FC Twente-Sparta (Herhaling)

00.45-02.30 - PSV-FC Groningen (Herhaling)

 

 

Kanaal 3

19.25-19.45 - Eredivisie Live

19.45-21.30 - LIVE: FC Twente-Sparta

21.30-21.45 - Eredivisie Live

 

Kanaal 4

19.45-21.30 - LIVE: Roda JC-Vitesse

21.30-21.45 - Eredivisie Live

 

ook ik word moe van die berichten de satelliet zit vol met voetbal nou in iedergeval niet in Nederland hoor in het buitenland wel ja maar daar weten ze tenminste hoe je voetbal moet waarderen op de satelliet maar hier in Nederland en nog te zwijgen over België waar Belgacom te veel macht heeft snappen ze dat echt niet en ik onderstreep de worden van neptunus iedereen heeft er voordeel bij als eredivisie live 3 en 4 er bijkomen want dan worden er inderdaad meer abonnementen verkocht dus ook inderdaad voor de voetbalhaters onder ons die er helaas aardig wat zijn hier en dat bedoel ik niet negatief dat constateer ik alleen maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb gisteren (als abonnee van eredivisielive) de livestream FC Twente-Nac gekocht, maar heb hier ongeveer de helft van gemist omdat er een storing was bij Eredivisielive.

Heb met veel moeite een email-adres gevonden en hun verzocht om mijn geld terug te storten (afgenomen produkt voldeed niet)

Officieel moet je zo'n verzoek natuurlijk aangetekend versturen, dus ik verwacht geen reactie terug.

Hun helpdesk was gisteren telefonisch (0900 nummer) overbelast, er zullen waarschijnlijk meer 'claimers' aan het bellen zijn geweest.

 

Tot nu toe is NAC 4 of 5 keer op live 3 of 4 geweest, ik zit daarom nog te twijfelen of ik volgend seizoen weer een abonnement afneem.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paqbro
Ik heb gisteren (als abonnee van eredivisielive) de livestream FC Twente-Nac gekocht, maar heb hier ongeveer de helft van gemist omdat er een storing was bij Eredivisielive.
Heb met veel moeite een email-adres gevonden en hun verzocht om mijn geld terug te storten (afgenomen produkt voldeed niet)
Officieel moet je zo'n verzoek natuurlijk aangetekend versturen, dus ik verwacht geen reactie terug.
Hun helpdesk was gisteren telefonisch (0900 nummer) overbelast, er zullen waarschijnlijk meer 'claimers' aan het bellen zijn geweest.

Tot nu toe is NAC 4 of 5 keer op live 3 of 4 geweest, ik zit daarom nog te twijfelen of ik volgend seizoen weer een abonnement afneem.


Hopelijk heb je er niet wakker van gelegen afgelopen nacht, maar het tijdstip waarop je deze post schrijft, wekt wel die indruk. whistle Hou ons op de hoogte van de afloop.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paqbro

Tot nu toe is NAC 4 of 5 keer op live 3 of 4 geweest, ik zit daarom nog te twijfelen of ik volgend seizoen weer een abonnement afneem.


Tsja, het is de hier al vaker gevoerde discussie over het beleid van de ECV die soms erg onlogische keuzes maakt en van CDS die niet bereid is een kanaal te delen. De zoveelste halfslachtige oplossing van CDS! mad

Dat was de reden dat ik voor het voetbal ben uitgeweken naar IPTV van KPN, 4 ECV kanalen voor relatief weinig geld.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...