Ga naar inhoud


Eredivisie Live 2, weer geen voetbal.


plus

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: mountenbike
Origineel bericht van: hugogertie
Codering eredivisielive beeld Sport 1-2 crazy
Eredivie live mensen willen voetbal zien geen voetbaleek
Sport 1-2 willen Golf zien geen beeld Eredivelive codering dus zwart beeld crazy
Kortom foutje van de bovenste plank....wat zal dat vanmiddag worden........ frown



Weer hetzelfde......

Nu eindelijk na 12 min in de eerste helft beeld!!!
(net op tijd voor de rode kaart)

dm500 openPLI 2X en een DM7020HD (sat en kabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit ligt eigenlijk aan een foutje van de ECV. Ze hebben namelijk gekozen dat ze PSV-AZ op 1 uitzenden. Eigenlijk zou dit op 2 hebben moeten gebeuren. Daardoor begin de wedstrijd op 2 deze keer om 18.45 ipv wat normaal op Zaterdat is 19.45. CDS schakelt pas over om 19.00 uur(!)

 

Tja feitelijk dus een grote communicatiefout tussen de ECV en CDS. De EVC had dit door moeten geven of de CDS had moeten reageren zodat de boel bijv. een kwartiertje eerder werd overgeschakeld. Of de ECV moet noemaal doen en niet aan de programmering sleutelen om iets perse op 1 te krijgen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: paqbro
Heb ik bij IPTV van KPN ook een internetabonnement van KPN nodig of kan het ook met Telfort (onderdeel van KPN)


Volgens mij kan het bij Telfort ook maar je bent veel te laat als je er nu gebruik van zou willen maken, je hebt een abo en een tuner nodig, bij KPN duurt het weken voordat je de tuner in huis hebt.


Lees net op de KPN site dat een internetverbinding van KPN nodig is voor IPTV.
Jammer , het wordt dan toch te duur door die internetverbinding.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dit ligt eigenlijk aan een foutje van de ECV. Ze hebben namelijk gekozen dat ze PSV-AZ op 1 uitzenden. Eigenlijk zou dit op 2 hebben moeten gebeuren. Daardoor begin de wedstrijd op 2 deze keer om 18.45 ipv wat normaal op Zaterdat is 19.45. CDS schakelt pas over om 19.00 uur(!)

Tja feitelijk dus een grote communicatiefout tussen de ECV en CDS. De EVC had dit door moeten geven of de CDS had moeten reageren zodat de boel bijv. een kwartiertje eerder werd overgeschakeld. Of de ECV moet noemaal doen en niet aan de programmering sleutelen om iets perse op 1 te krijgen.



Onzin.
Je kontrakt loopt bij CDS die heeft maar te zorgen als er signaal is dat dit bij de kijker komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Net als beukenoot vindt ik jouw mening hierover ook onzin.
CanalDigitaal ontvangt de €uro's dus zij moeten zorgen dat e.e.a goed verloopt.
En hoe of ze dat doen maakt mij als betalende klant niets uit, dat is hun probleem.


En daar ben ik helemaal mee eens.
Als abbonee van Eredivisie live mag je eigenlijk ook nog verwachten dat CD alle wedstrijden ook live brengt anders moeten ze dat Reclamespotje veranderen in de meeste wedsrijden live en niet alle wedstrijden live.
Hoe ze dat doen is niet de zorg van de abbonee maar van CD want die verkopen die abbonementen !
En dat schakelen blijft gewoon prutswerk mad
Het is met de huidige techniek heel makkelijk om een CD techneut dit op afstand te laten doen van huis uit. sleep
Maar het komt mij over of dat CD een paar ammateurs in dienst heeft. eek

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zeer amateuristisch. Zondermeer(!) En ook zeer frustrerend(!). Echter de knop gaat om 19.00 uur om en ik neem aan dat CDS dat ook zo heeft afgesproken met de ECV. En nu omdat PSV-AZ zo belangrijk is moet dit perse op 1 waardoor de wedstrijd op 2 om 18.45 begint. Een kwartier te vroeg dus(!) Ik blijf er bij het is gepruts van CDS naar ook gepruts van ECV(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De boodschapper wordt altijd afgeschoten. (do not shoot the messenger).

 

Canaldigitaal is geen programma maker, slechts doorgifteluik.

En volgens afspraak wordt het luik op de afgesproken tijd geopend.

Dat ze eerder beginnen te voetballen...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...