Gast Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 ik vraag me af wat beter is:<BR>2 schotels van 80 of 1 schotel van 100 met<BR>2 lnb of zou het niet veel uit maken?<BR> <BR> groeten j
Johan45 Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 Denk dat het voor de ontvangst niet veel zal uitmaken.<BR>Heb zelf gekozen voor een 1 meter schotel met 2 lnb`s daar dit goedkoper was om te installeren en minder ruimte inneemt.<P>gr Johan. Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 ik heb nu 80 met twee lnb nu heb ik het probleem dat premiere en tps heel goed zijn<BR>maar ga je verder naar 'achter' word het<BR>ontvangst steeds slechter net waar de zenders<BR>voor mij zitten.heb ook het gevoel dat twee<BR>lossen je hier beter op in kunt spelen.en als<BR>hobbyst wil je natuurlijk steeds meer.<P>groeten j
adje Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 als je toch geld gaat uitgeven zou ik kiezen voor en draaibaar systeem kan je nog meer ontvangen <P>groeten adje
Johan45 Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 Richt eerst de schotel alleen op hotbird en kijk dan of de ontvangt in het hogere gebied beter is geworden.Als dit het geval is kun je dus volstaan met een 80 cm schotel zoniet zal je aan een grotere schotel moeten.<P>suc6 Johan Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 heel vreemd maar zodra ik hem goed uitricht op hotb. word astra VEEL slechter rara<BR> <BR>groeten j
EasySat Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 Als het je alleen om Astra en Hotbird gaat kun je ook overwegen een bi-satellite aan te schaffen. Een leuk alternatief. Wil je echt meer kunnen ontvangen adviseer ik je toch een draaibaar systeem aan te schaffen.<p>[ 30-09-2001: Message edited by: EasySat ]
Johan45 Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 @ jaapie<P>Is bij mij ook zo maar er blijft genoeg over voor astra.<BR>Heb de lnb voor htb er zelf op gemaakt naast de lnb voor astra.Kan hierdoor de tweede (htb)onafhankelijk van de eerste (astra)afstellen.<P>gr.Johan.<P>PS.<BR>Zorg ook voor een vrijstaand huis zodat je met je draaibare schotel een vrije horizon hebt van 360 graden Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Ik heb zelf een Triax 80cm met 2 afzonderlijke lnb's.<BR>signaalkwaliteit op beiden = +/- 90 à 98% <P>Voor de Benelux lijkt me 80cm genoeg op voorwaarde dat je goede LNB's plaatst
Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 @marky<BR>heb je een org. duoblock van traix of zelf er <BR>een gemaakt? ik kreeg het met die van mij niet voor mekaar.<BR>ps:welke lnb gebruik jij?<P>groeten j
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 ja idd marky, ik zou ook graag eens weten welke lnb je gebruikt
Aanbevolen berichten