Gast AlanS Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Soms zelfs rond de 115 maar nu 107. Ja zat ik daar vroeger met mijn ADSL-20mbit wat de snelheid nooit haalde. Dat UPC-Fiber is dus echt fantastisch. Bottleneck is nu de PC en harddisk snelheid.
pukje Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: AlanS Bottleneck is nu de PC en harddisk snelheid. Ik denk niet dat de PC en harddisk de bottleneck is maar WINDOWS van gates
Gast wanderer Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 misschien hier verder gaan? http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1575925#Post1575925
hobsat Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Allemaal heel erg mooi die snelheden maar met een 24/mbit kun je ook al sneller films downloaden dan dat ik ze bekijken kan. Veel interesanter is de upload, is die ook een beetje spannend? weet nog best dat ik "vroegah" met mn nieuwe 56k modempie erg blij was waar istie tijd? GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Ome Merde Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 tja, maar als Nederlandse krent, tis wel 80 euries de maand merDe deze ruimte is te huur
Fiene56 Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: hobsat weet nog best dat ik "vroegah" met mn nieuwe 56k modempie erg blij was waar istie tijd? Je wilt toch niet meer terug naar deze tijd of toch ?? VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Ome Merde Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 lol, win3.11, Cybercomm en een 14k4 modem, argh ..... de domeinnamen lagen toen wel voor het oprapen, stommeling die ik er was merDe deze ruimte is te huur
gigantaandemuur Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 1602gb gedownloaded zie ik als je dat allemaal nog moet branden ben je wel ff bezig "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Fiene56 Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: gigantaandemuur 1602gb gedownloaded zie ik als je dat allemaal nog moet branden ben je wel ff bezig Zijn maar een goeie 350 dvd-tjes. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Greatone Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Als fanatieke uploader ben ik ook wel benieuwd wat de upload snelheid is, met mijn huidige Telfort abbo is de uploadpret een stuk minder * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Ome Merde Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 10Mbps theoretisch ... merDe deze ruimte is te huur
Gast AlanS Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Citaat: misschien hier verder gaan? Dit gaat over Fiber en is mijn inziens ander onderwerp dan waar jij naar linkt. Citaat: Als fanatieke uploader ben ik ook wel benieuwd wat de upload snelheid is De uploadsnelheid haalt de volle 10mbps
Gast AlanS Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Citaat: 1602gb gedownloaded zie ik als je dat allemaal nog moet branden ben je wel ff bezig Ik heb een High Defenition mediaplayer. Daar zit een terrabyte in en ook heb ik nog twee externe terrabyte schijven. Ik download alleen nog maar HD-films en die bewaar ik op de schijven en naar verloop van tijd wis ik wat.
Neptunus Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: AlanS Citaat: 1602gb gedownloaded zie ik als je dat allemaal nog moet branden ben je wel ff bezig Ik heb een High Defenition mediaplayer. Daar zit een terrabyte in en ook heb ik nog twee externe terrabyte schijven. Ik download alleen nog maar HD-films en die bewaar ik op de schijven en naar verloop van tijd wis ik wat. Leuk plaatje maar wat zijn de specs? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
hobsat Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: Fiene56 Origineel bericht van: hobsat weet nog best dat ik "vroegah" met mn nieuwe 56k modempie erg blij was waar istie tijd? Je wilt toch niet meer terug naar deze tijd of toch ?? eeeh nee, maar gaf hiermee ff een contrast aan.. in eindhoven schijnen ze er beter vanaf te zijn met een stichting aldaar, want die hebben ook een gigantische upload. meer als die 10/Mb, en das wel lekkah GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen