Ga naar inhoud

Schotelonvangst Amoszender met S/R 6002?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dank voor de moeite!<p>Nog even ter aanvulling:<p>Private Gold : tp 9U

Nova TV : tp 9U

Antenna Hungaria : tp 9L

Atomic TV România: tp 9<p>Ik meende dat ze dan allemaal

op transponder 9 zitten?

(bron Lyngsat)<p>ps. De keys of een geldige kaart lijken me er niet toe doen, zonder deze kan ik toch gewoon naar de signaalsterkte en de signaalkwaliteit kijken. Ik kijk op een Hum5400IRC, dat kan het probleem toch niet zijn?

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

@SatDr,<p>De verschillen in signaalsterkte lijken toch

op verschillende transponders te wijzen.<p>Ik geloof niet dat de beeldverwerking op de Humax de oorzaak kan zijn.

Ik heb wel eens gehoord van een mindere verwerking van NTSC-signalen maar daar is hier geen sprake van.<p>Bovendien zou dit niets afdoen aan signaalsterkte en/of signaalkwaliteit.<p>Probeer eens het sterke signaal van 11386 H - 7770 SR - 3/4 FEC maximaal af te stellen.

Daarna moet het toch mogelijk zijn jouw lievelingszender te bekijken !<p>Succes,<p>sattaz

Geplaatst:

@SatDr,<p>Antenna Hungaria zit niet op dezelfde transponder,

maar op 11304 H - 19540 SR - 3/4 FEC.<p>Na de oproep van SatDr heb ik de signalen van

satelliet Atmos 1 op 4 West wat vaker bekeken.<p>Regelmatig ontvang ik met mijn 90 cm. schotel en

Echostar 3000 signalen van voldoende kwaliteit van transponder 11346 H - 6002 SR - 3/4 FEC.

De inhoud van deze signalen kan ik niet beoordelen aangezien deze gecodeerd zijn.<p>Met vriendelijke groeten,<p>sattaz

Geplaatst:

@SatDr,<p>En is het inmiddels gelukt ? confused.gif" border="0 <p>Ook vandaag heb ik nog ontvangst van jouw lievelingszender met mijn 90 cm. schotel.<p>Als het bij jou nog steeds niet lukt verpats dan maar die schotel van jou aan mij en ga gewoon naar de Walletjes !<p>Dan heb je altijd beeld, al is het weer nog zo slecht ! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <p>Met vriendelijke groeten,<p>sattaz

Geplaatst:

@satdr,

Een werkende kaart lijkt mij wel makkelijk als je er tenminste naar wilt kijken, maar signaal moet je zeker hebben !!

Heb je nu inmiddels beeld/signaal ?

grtz,

spysat

Szia,

spysat.

Geplaatst:

Nee, nog steeds niet, ik snap er geen r*** van,

morgen wordt er naar gekeken.<p>|SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

@SatDr,<p>Is er al naar gekeken ? confused.gif" border="0 <p>En misschien nog wel belangrijker : heb jij

er al naar kunnen kijken ? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <p>Groeten,<p>sattaz

Geplaatst:

@SatDr: ik ontvang alle Amos beelden met een 1,20 mtr. prime focus bij goed en slecht weer.

Ook het natuurfilm kanaal wat jij wilt ontvangen.

Dus met een wat grotere schotel moet het ook in Nederland mogelijk zijn.

De Ukrainsche kanalen draaien bj mij ook perfect. Ik heb nog nooit een uitval waargenomen trouwens.<p>Groet, Fred

Geplaatst:

We hebben al 9 dagen niets meer van SatDr

vernomen !<p>Volgens geruchten zou hij enkele malen

op de Walletjes gezien zijn ! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

We raken off-topic!<p>dus het deurtje naar ***** gaat dicht.<p>groeten,<p>Zeeman.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.