Ga naar inhoud

FIVE FTA! op Astra2

Aanbevolen berichten

Gast TonySoprano
Geplaatst:

Eindelijk is Five ook FTA, Freesat wordt steeds leuker!

BBC1

BBC2

BBC3

BBC4

BBCHD

ITV1

ITV2

ITV3

ITV4

ITVHD

Channel 4

E4

More4

Film4

Five

en alle +1 zenders!

The Vault

NME

Bliss

Flaunt

en nog vele vele anderen!

Geplaatst:

ook in een ander topic hierover is met een beetje nadenken en een paar aannames de zender en de gegevens erover te vinden

totdat er een duidelijkere samenhang en uitspraken komen over eurobird

Five

wordt op eurobird 28,2 Oost uitgezonden en is op kingofsat.net te vinden mbt de zendergegevens

alsook een direkte LINK

er zijn drie basis zendergegevens waarvan 1 er voor sky - uk is en twee voor de FTA ontvangst

chiao

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:
Origineel bericht van: top.peewee
Wat voor een zender is Five?

Je zou kunnen zeggen dat Engeland over vijf 'hoofdkanalen' beschikt. Five behoort hiertoe. Als je een gemiddelte tv in Engeland bekijkt zul je zien dat de eerste 5 kanalen als volgt geprogrammeerd zijn:
1. BBC One
2. BBC Two
3. ITV1
4. Channel 4
5. Five

Ook Engelse tv-gidsen houden deze volgorde aan.

Via de satelliet zijn ze nu dus alle 5 FTA te ontvangen. Heel goed nieuws wat mij betreft!

Tuner 1: Clarketech ET10000
Tuner 2: DM800HD se
TV : Samsung UE55JS9000

Geplaatst:

zijn de zusterzenders Five US en FIVER nu ook FTA of enkel Five???

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:
Origineel bericht van: spongebob
zijn de zusterzenders Five US en FIVER nu ook FTA of enkel Five???

Voor zover ik weet alleen Five, onder de naam '6335'. Dus het zijn nog testuitzendingen denk ik.
Geplaatst:

Dat is goed nieuws! Hij staat hier al geprogrammeerd achter Channel 4. Helaas te laat om de vorige UEFA cup wedstrijd van Ajax te kunnen bekijken. Die zond five namelijk wel live uit in tegenstelling tot alle Nederlandse kanalen.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Ik zie dat Five bepaalde programma's blokkeert op hun Freesatkanaal. "The scheduled program is not available on Freesat" staat er in beeld.

Zou dat betekenen dat ze, naast Freesat, ook onder contract bij Sky blijven?

Tuner 1: Clarketech ET10000
Tuner 2: DM800HD se
TV : Samsung UE55JS9000

Geplaatst:

Wel erg vreemd dat de Five test erbij zit op de BBC transponder. Ik vraag me ook af hoe ze dit uiteindelijk op gaan lossen, de BBC doet normaal niet aan het delen van transponders. Zouden die 4 encrypted Sky transponders eindelijk verkassen van de 2D?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.