Jan Ambers Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Een vriend heeft zijn STR6825 uit frankrijk meegebracht, en ipv een NL kaart nu een TVV kaart erin gestopt en laten scannen... Nog steeds de NL als eerste, ipv TVV zenders, en max 500ch ??? Kan dit veranderd worden? Bij system info: STRONG-6850 (op plaatje 6825) 1v7.3 V7.01.16 Boot V2.1g Moet er een update gedaan worden daarvoor? Op welk kan? BVN ?
Hellum Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 detecteerd je ontvanger de kaart wel? ik geloof dat de ondersteuning van deze ontvanger is weggevallen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Jan Ambers Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 Op BVN een scan gedaan en een update TST3 gevonden... Alleen duurt het updaten zooooooooo lannnnnnngggggg? Verder neemt ie maar 500ch en zitten er grote gaten in de opeenvolging van de kanalen??? En steeds Ned1 op 1 enz... desondanks dat ie TVV dekodeert ( en dus de kaart ziet en verwerkt)???
dunhans Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Ik heb ook een 6825 staan op FuerteVentura, die was ook ingescand op de Nederlandse zenders. Ik herinner me dat het eerst ook niet lukte om die in TVvlaanderen volgorde te krijgen. Maar het is me wel gelukt toen, maar hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik echt niet meer , maar ik had de VTM op 3 enzo. Ik denk de stekker er uit of een fabrieksinstelling-reset. Ook die update heb ik daar binnengehaald en dat duurde inderdaad heéééél lang ja, wel mooi, die knipperende rode/oranje/groene LED. Groeten dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Jan Ambers Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 Daar zit het hem juist die knipperende led: groen, rood groen... dan nog eens upgrade "rode toets" duwen en is zo gepiept, 15' en was ok! Maar er staat nergens druk op upgrade, je zou verwachten dat ie aan upgraden is maar ie heeft nog een extra bevestiging op de rode toets nodig en pas DAN doet ie de upgrade! Dan TVV kaart erin en scannen, en de vl. zenders staan dan eerst! Maar nog steeds maar 500ch en steeds grote gaten in de volgorde... Een kreng die "goedgekeurde klodden", mij naaien ze die niet aan m'n oren, ik wil mijn app beheren zoals ik het wil en niet zoals de goedkeurders willen! Oh ja zonder kaart ook geen beeld op een FTA zender!
dunhans Geplaatst: 4 november 2010 Geplaatst: 4 november 2010 Weer een weekje naar Fuerte Ventura geweest. De Strong 6825 heeft software versie 7.16.12 en geeft aan: géén nieuwere versie gevonden. Elke keer als je ermee zapt en dan naar een zender wilt blijven zien, valt ie circa 6 keer op zwart beeld en/of komt er een scherm op met de tekst: géén toegang voor dit mediaguard kanaal. Daarna blijft hij continu goed beeld doorgeven zonder haperingen. Ja, dacht eerst, zal de ontvangst wel zijn, maar het ligt dus aan de geweldige goede goedgekeurde software en codering. Zowel met de seca3 canaldigitaal als de tvvlaanderen smartcard, dit probleem. Is er nog een update voor of mag hij de schroothoop op omdat hij niet meer ondersteunt wordt? Groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen