Ga naar inhoud


[Strong 6825] STR-6825 vlg TVV scannen?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Een vriend heeft zijn STR6825 uit frankrijk meegebracht, en ipv een NL kaart nu een TVV kaart erin gestopt en laten scannen...

Nog steeds de NL als eerste, ipv TVV zenders, en max 500ch ???

Kan dit veranderd worden?

Bij system info:

STRONG-6850 (op plaatje 6825) 1v7.3

V7.01.16

Boot V2.1g

Moet er een update gedaan worden daarvoor? Op welk kan? BVN ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op BVN een scan gedaan en een update TST3 gevonden...

Alleen duurt het updaten zooooooooo lannnnnnngggggg?

Verder neemt ie maar 500ch en zitten er grote gaten in de opeenvolging van de kanalen???

En steeds Ned1 op 1 enz... desondanks dat ie TVV dekodeert ( en dus de kaart ziet en verwerkt)???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een 6825 staan op FuerteVentura, die was ook ingescand op de Nederlandse zenders. Ik herinner me dat het eerst ook niet lukte om die in TVvlaanderen volgorde te krijgen. Maar het is me wel gelukt toen, maar hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik echt niet meer sick, maar ik had de VTM op 3 enzo. Ik denk de stekker er uit of een fabrieksinstelling-reset. Ook die update heb ik daar binnengehaald en dat duurde inderdaad heéééél lang ja, wel mooi, die knipperende rode/oranje/groene LED. Groeten dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zit het hem juist die knipperende led: groen, rood groen... dan nog eens upgrade "rode toets" duwen en is zo gepiept, 15' en was ok!

Maar er staat nergens druk op upgrade, je zou verwachten dat ie aan upgraden is maar ie heeft nog een extra bevestiging op de rode toets nodig en pas DAN doet ie de upgrade!

Dan TVV kaart erin en scannen, en de vl. zenders staan dan eerst!

Maar nog steeds maar 500ch en steeds grote gaten in de volgorde...

Een kreng die "goedgekeurde klodden", mij naaien ze die niet aan m'n oren, ik wil mijn app beheren zoals ik het wil en niet zoals de goedkeurders willen!

Oh ja zonder kaart ook geen beeld op een FTA zender! mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Weer een weekje naar Fuerte Ventura geweest. De Strong 6825 heeft software versie 7.16.12 en geeft aan: géén nieuwere versie gevonden.

Elke keer als je ermee zapt en dan naar een zender wilt blijven zien, valt ie circa 6 keer op zwart beeld en/of komt er een scherm op met de tekst: géén toegang voor dit mediaguard kanaal. Daarna blijft hij continu goed beeld doorgeven zonder haperingen. Ja, dacht eerst, zal de ontvangst wel zijn, maar het ligt dus aan de geweldige goede goedgekeurde software en codering. Zowel met de seca3 canaldigitaal als de tvvlaanderen smartcard, dit probleem. Is er nog een update voor of mag hij de schroothoop op omdat hij niet meer ondersteunt wordt? Groeten

Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...