elektroboy Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Moet hier een printje ontwerpen helaas is da al 20 tal jaar geleden mijn vraag luidt aangezien ik geen belichting systeem heb , of dit zou lukken met een vlasgeld detector unit , weet wel zo'n kastje met uv licht erin ( ik gebruik dus een foto print , natrium dioxyde als ont wikkelaar en natriuml persulfaat om te etsen print is +/- 8 op 6 cm ' layout veel kleiner ) 73 geen
metropar Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 zou mischien wel lukken als je precies de juiste belichtings tijd weet de exacte belichtingstijd is meestal het probleem en een kwestie van uit proberen gebruik zelf een kastje met 2 spec. uv lampen en belicht de meeste printen ong. 2,5 min. maar met wat jij wil ligt de belichtingstijd vele malen hoger hoeveel ? gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
boarder Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Als je transparant waar het ontwerp op staat echt zwart is (niet licht doorlatend) dan speelt de tijd niet zo een grote rol. Leg de print een halve dag in de zon of ondere een halogeenlamp of in het licht van een dia-projector. De transparant moet dan wel goed op de print bevestigd worden - tussen twee glasplaten - zodat je geen belichting krijgt onder het zwart. Experimenteren op een klein stukje print... Succes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen